src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Prisoner...

Hela dagen har jag suttit här känns det som, fördrivit tiden, letat spel som jag kan tänka mej att spela utan större framgång,läst bloggar,slö surfat,skapat i Photoshop (Det var roligt och utmanande),Funderat på vad man ska hitta på...
NU ger jag upp och slänger mig i soffan istället, kände för att blogga av mej lite bara.

Känns som var enda jävel verkat fått sina skattepengar oxå, självklart har ja inte fått dem än, inte för att det är mycket pengar jag får men endå!!!

Är fortfarande lack över det som hände med Comhem idag.
Då är det skönt att ladda ur med dödsmetal på hög volym.
Så höj nu!!

Decapitated - Post Organic



Eller varför inte

Behemoth - Conquer All



Fan vilken kärlek...
Hitta lite fler med just Behemoth men ja orka inte posta upp dem...
Är du intresserad så sök på Youtube det fanns en del där :D

(Kunde inte låta bli när jag såg hur vacker denna video är!!!)

Behemoth - At the left hand ov God

 

Cheers!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj!

Decapitated och Behemoth är så otroligt jävla underbara!

2009-06-09 @ 22:37:11
Postat av: Sandra

Grattis! Du är en av de 7 finalisterna i min tävling! Dags att börja ragga röster! Sköt om dig! Kram/Sandra :D

2009-06-09 @ 23:00:46
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Haha ja du ser ju hur virrig jag är, kan inte ens hitta stavfelen trots att jag läser igenom allt en extra gång, inte lätt alltid haha.



Låter som att det är tur att jag slutade jobba för Com hem för några veckor sen, annars hade jag fått det hett om öronen nu :P

2009-06-10 @ 01:09:55
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn