src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Throne Of The Antichrist...

Vet inte vad det är med mej men jag har sovit så fruktansvärt dålig nu ett par nätter, undrar vad det är?
Kanske är så enkelt att jag har för mycket i huvudet?
Hoppas det löser sej för det är skit irriterande iallafall.
Börjat planera en grej som kommer upp på bloggen inom kort, kanske redan i kväll om ni har tur.
Då blir det att avslöja och berätta om när jag spelade i band.
Ska börja samla all fakta och ta lite härliga bilder på saker och ting också.

"Count on me to stand by your side
in storms as well as sunshine.
"

Kom på att jag är rätt så foto sugen, men vet inte riktigt vad jag ska fota bara, är så dålig på sånt.
Kanske ger mej ut och letar motiv... Blommor och gräs... hehe
Men å andra sidan så kan det vänta, som sagt så har jag en del annat i huvudet.
Dessutom får jag ju fota lite idag efter som jag ska dokumentera band prylar...

"Take another ride on the sunshine highway
Take another ride try to turn it around
Take another ride down the sunshine highway
Take another ride try to turn it around tonight
"

Dagens Musiktips: Defleshed (Metal Archives) (Wikipedia)
Ja detta är då ett band som spelar Trash/Death Metal och dom gör det bra.
Är man sugen på riktigt snabba och skitiga låtar är detta ett band att kolla in, speciellt nu när dom har Matte Modin som smiskar skin (En av mina favoriter).
Dom har varit aktiva ett bra tag så dom vet absolut vad dom håller på med och lär säkert bli ännu bättre med tiden.
Som vanligt med denna genre så finns låtar som man kan lyssna på när man är riktigt förbannad.
Album att kolla in: Abrah Kadavrah, Under The Blade, Fast Forward, Royal Straight Flesh och Reclaim the Beat
Tänkte där med också bjuda på en video och låt med dem så håll i dej nu!


Defleshed - Grind and Rewind 



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Elina

ja tack för hjälpen :D

2009-06-23 @ 14:08:00
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Elina

vet du hur man får den i sin kullum ?

2009-06-23 @ 14:08:18
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Leena

Japp, en dokumentär man faktiskt kan se många, många gånger! :)

2009-06-23 @ 14:56:04
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Elina

ja då sj? Du kan kolla bilderna på min midsommar. tack för hjälpen :)

2009-06-23 @ 15:11:51
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn