src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

666 Voices Inside...

igår vart det som planerat, allså ett par kalla,musik,poker och msn allt i en underbar blandning Earth Hour (Jag ser inget ljus) klara vi av fint hade bara tänt en lampa vid datan här (Måste ju se vad jag gör) och där med var det allså som vanligt här hemma så jag bryr mej mer än bara denna timme och dag :D (?Eller hur var det nu igen?)
Runt 02:00 hugget lades iaf allt ner och jag förflytta mej in till soffan och TV hittade då filmen Striptease med Demi Moore och kom fram till att hon är het i den filmen, undrar hur mycke hon fick för den filmen oxå då hon visar tuttarna en hel del i den oxå?!
Samt hur mycket hon tränade innan filmen!?
Hur som haver så är det iaf en helt ok film...
Illustrerar med denna bild varför: "Give me Moore...Demi Moore" :D



Kom underfull med att Lars Demian talar till ens hjärta rätt ofta i hans låtar så det får bli mitt musik tips, kolla upp han och hans låtar... Dom är ofta så sanna och tas direkt i hjärtat...

Idag kommer solstrålen tillbax oxå och det känns så underbart faktiskt...
Vi ska nog bara ta det lungt och mysa tror jag...
Kom på oxå... Tänke den dagen han tittar djup in i ögonen och säger: "Daddy...Daddy Cool" det vore nått det :D

Snart är det 1 April oxå, undrar vad man ska hitta på för April skämt då??
Får försöka komma på nått riktigt bra, men jag är ruskigt dålig på sånt...
Hur som haver blir det iaf lite:

"paranoia paranoia
everybody's coming to get me
just say you never met me
i'm going underground with the moles
hear the voices in my head
i swear to god it sounds like they're snoring
but if you're bored then you're boring
"

Men jag tänkte oxå på att det löser sej nog det där med...

Fan jag känner att jag bara yrar lätt i bloggen här idag, men vad gör det, ni får iaf nått att läsa...

"Oh, What a pain I must be"

Ibland saknar jag folk som är mer som jag, då skulle det säkert vara lite roligare eller??

"Here I stand at the crossroads edge,
afraid to reach out for eternity.
One step, when I look down,
I see someone else not me
"

Nä jag tror att jag avslutar med denna roliga bild jag hittade igår på nätet...



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Hon dar nere

Lat, o nej. Whats the point. Du vet ju bara en person som inte kan skriva med de tre sista svenska bokstaverna.

2009-03-29 @ 19:46:24
Postat av: Rikki

"Oh Yeah" (en låtitel till och med, ja du får använda den om du skulle vilja ler) kan man säga om Demi. inte helt fel, dock finns det bättre förstås. En viss annan brunett :)

2009-03-30 @ 12:51:08
Postat av: Den Lekande Människan

Jag som gillar James Bond får väl säga:

Give me more - Roger Moore :-D



Lars Demian är bra! Gillar speciellt "Alkohol" och "Stiernan och karriären" från...hmmm... början av 90-talet någon gång.

2009-03-30 @ 15:14:00
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn