src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Quest For The Crown...


Ja, nu vet ni vad dessa rader kommer handla om va???
Spelade som vanligt tuneringarna "Nordic Monte Carlo Expedition $1000 Freeroll" och "Mats Sundin Vancouver Freeroll" på den sist nämnda så gick det så här: Av 1278 spelare kom jag på 439:e plats.

Men det är på Nordic Monte Carlo Expedition som grejorna hände.

Av 7020 spelare kom jag 650:e plats och det gav $0,30 vilket jag så klart är nöjd med för precis som förra gången var jag low stack men lyckades vända det hela.
Precis innan paus så hände detta oxå: "Dealer: Spel #25855578181: Grimgoth vinner potten (9495) med kåk, femmor över knektar" och det tackar man inte nej till precis.
Så jag låg runt 10-13000 länge där ett tag men sen gjorde jag misstaget att gå med i en pott mot en och mycket vilda bets som han stog som vinnare i tyvärr så då gick jag ner till 1000-2000 kanske vilket inte var så bra för det kosta rätt mycket då att ens få se några kort, strax efter det åkte jag ut. "That´s Poker!"

Fick uppleva/se en spelare åka ut på plats 666 oxå :D
Min statistik kommer här:


"Living on a razors edge
Balancing on a ledge
Living on a razors edge
"

Efter som jag en längre tid gott omkring här och varit skäggig så fick jag i går ett infall, det är en grej jag testat en gång innan så nu har jag testat den igen och kör den några dagar här (vet ej hur många än men men).
Grejen jag har gjort är nämligen att jag rakat mej som Lemmy Kilmister (bas/sång i Motörhead) och jag måste säga att jag är nöjd med resultatet.
För er som inte vet hur han är rakad så kan ni kolla på bilden här nedan:

(Lemmy Kilmister)

"People tell me a and b
They tell me how I have to see
Things that I have seen already clear
So they push me then from side to side
Theyre pushing me from black to white
Theyre pushing til theres nothing more to hear
"

Jag mår mycket bättre idag kan jag oxå medela, och den där känslan jag haft ett par dagar är som bortblåst och det känns skönt.
Idag ska jag oxå hämta min underbara sol :D
Funderar på att ha massa film kväll med han idag faktiskt, säga oxå att han får sitta uppe hur länge han vill :D
Så i kväll ska jag allså inte spela ngn aktiv poker utan bara kanske regga mej och sedan vara "sitout".
Inga planer är gjorda för helgen, dock funderade jag på om man skulle ta en sväng till skogen och gå lite, var rätt länge sedan och det kan faktiskt vara nice ibland.
Dock får vi se hur vädret är, är det för kallt så blir det inget med det så klart *brr*

"We are all united
We will spread the word
All united
We can change the world
"

Dagens musik tips är som följer: Chrome Division, en mycket svängig och bra grupp enligt mej, kan dock tänka mej att vissa kan ha svårt med sången men jag är inte en av dem iaf.
Skivor med dem som bör kollas upp är då: "Doomsday Rock N Roll" och "Booze,Broads And Beelzebub"
Deras hemsida är faktiskt värd en titt oxå.

"You Take What You Can Get From What's Left On The Table,
You Make Facts Out Of Fiction Based On Rumours And Fables,
You're Waiting For A Chance To Get A Share Of What They Created,
You Want A Foot In The Door When History's In The Making
"

ja så var det dax för lite skrämsel fakta igen då:
"Luftföroreningar förkortar medellivslängden i Sverige med i genomsnitt ett halvår, enligt Socialstyrelsens miljöhälsorapport. Det beror framför allt på att luftföroreningar ökar risken att dö i hjärt-kärlsjukdom"
(
Källa)

Jag tycker personligen att man blir lite mättad av sånt här, det är sjukdomar hit å dit, föroreningar hit och dit, krig hit å dit, det är fan nästan dagligen man läser om sånt tycker jag, man blir avtrubbad och går vidare tycker jag, och det är väl faktiskt ett samhälls problem vi har tycker jag.

Tycker dock att det är lite intressant hur dom (Journalisterna) kan skriva om t.ex en hemsk olycka eller liknande och ha första sida på det en dag för att sedan nästa skriva om t.ex Paris Hiltons senaste upptåg, eller Britney Spears turne eller varför inte världs nyheten att Laila Bagge visar rumpan i Let´s Dance.
Klart vi måste ta dem på allvar hela tiden då eller hur??
Tycker det är lite smått skratt retande.

"I will not scream out in anger
Won't play this game forever.
Make up your mind or I will take control.
Why can't we end this nightmare.
If that's your way take your share,
Leave this now or I will loose my mind
"

För att byta ämne så vakna jag mycket tidigare än vad jag brukar, trodde dock att klockan var mer än den var så jag fick en lätt chock när jag insåg vad klockan var.
Dock gör det väl inget att jag vaknade så här "tidigt" men endå.

Jag vart sugen på lite Linkin Park igår kom jag på nu så därför dammade jag av skivorna "Hybrid Theory" och "Meteora
måste där med säga att låten "In The End" är ruskigt bra.

"I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter
"

Vem har inte känt så liksom??
"In The End" är nog min favorit låt med dem, men jag måste nog lyssna mer på skivorna för jag är nästan säker på att det finns fler bra låtar??!!
Återstår att se om det är så, ska bli lite spännande tycker jag :D

"And why do you hear these words
When I have nothing to say
I am only trying to complete this song

So you can see
See that I don't know
That I don't know the way to find these words
I'm given time
Time to find a rhyme
But all I do is write these empty lines
Though I wish that I could
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Minns när du var rakad så, det var på Crash när vi höll till på Eurobowl. Oscar hade rakat likadant den kvällen haha



In the end är min favorit med, faktiskt enda jag minns med dem med hehe

Ska nån dag gräva fram mina singlar och promoskivor tror jag och återupptäcka en del :)

2009-03-12 @ 15:40:01
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Nej, jag har bara in the end som singel. Jag menade att jag ska rota fram allt andra jag har. Har lite av varje, har funderat på det länge faktiskt, men det har inte blivit av :)

2009-03-12 @ 16:33:39
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn