src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Chainsaw...

Tänkte göra ett extra inlägg nu ang. filmerna Saw.
Detta är en serie skräck filmer med kluriga fällor och människorna som hamnar i dem dör då allså på lustiga sätt och vi alla sitter och undrar vem som ligger bakom och vilka kopplingar som finns.
Det började med Saw (2004) då tänkte man hoppas det kommer en uppföljare för det var fortfarande lite frågetecken.
Då kom Saw II (2005) och samma känsla infann sej och som tur var så kom Saw III (2006) och där känndes det äntligen som vi hade nått i mål men endå så kändes det i hela kroppen att det kommer nog en uppföljare till ??
Saw IV (2007) kom då.
Efter den så kändes det verkligen som NU räcker det.
Saw V (2008) kom då och här kände jag att den måste man ju se "bara för att" "Har man sett de andra så varför inte?"
Dock höjde sej denna lite från fyran men inte med mycket...
När slut texten var slut funderade jag om det skulle komma en till?
"Lika bra att kolla IMDB"  
Där upptäckte jag efter en sökning på Saw det jag redan misstänkte...
Saw VI (2009) (Ja vad säger man?

Denna serie får mej nu att tänka serien med Friday The 13th (Fredagen Den 13:de) ska bli halv intressant och följa och se hur långt de tar denna serie nu.

Om X antal år kanske ngn sitter och skriver om Saw och kult förklarar den som vi gör/gjort med Friday The 13th (Fredagen Den 13:de) ???
Och över 10 delar finns då oxå så klart ... :D

För mer info om filmerna så kan du kolla HÄR (IMDB + Sökt på Saw = klicka får du göra själv)

"If youre out there all alone
And you dont know where to go to
Come and take a trip with me
To future world

And if youre running through your life
And you dont know what the sense is
Come and look how it could be
In future world
"

(Helloween - Future World)

Hittade denna coola grej oxå :D



Vill du oxå testa? klicka HÄR



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: nä det är inte ett dugg jobbigt men nu var det ju meningen at bilen skulle vara så..



LOL

2009-03-24 @ 18:03:01
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: jag får väl ha bilderna hur jag vill i min egen blogg eller??

2009-03-24 @ 18:12:23
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Micke

nä, jag använder som sagt bara de burkarna till matlådor. Just polentan var ett undantag. Att märka upp dem håller ett tag, sen kommer jag sluta ändå, har gjort så förr :)

2009-03-24 @ 18:32:44
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Petra

svar: roligt att du gillade min blogg. eller innehållet i alla fall! Blogg utseendet var ju din raka motsats! haha

2009-03-24 @ 21:38:56
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

The Saw is Family...



Tack! Har själv inga länkningar alls, men hänvisar ibland till andra (som ditt tips på fenomenal Spindeldans :-) )

2009-03-24 @ 23:09:15
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Rebecca

Tack :)



Själv har man bara sett de tre första saw filmerna :p

2009-03-25 @ 10:27:40
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn