src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Crash Bang Crash...

 

Måste oxå påminna alla att det är Crashkväll 4 April här i Norrköping och inga mindre än H.e.a.t. kommer dit...
Gör då som jag och alla andra Hårdrockare gå dit...
Mer info hittas på hemsidan man måste fan stödja sånt här om man nu ska ha någon som helst heder i kroppen!!!

"I'm not dead yet - dead yet
Gonna have a crash - bang - crash
I'm not dead yet - dead yet
Gonna have a crash - bang - crash
Crash - bang - crash
Crash - bang - crash
Crash - bang - it's not over yet
Crash - bang - crash
Crash - bang - crash
Crash - bang - it's not over yet
Alive and I'm still kicking
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: M i c k a

Ja det tycker jag du ska göra :D Milla är ju den grymaste skådespelerska på denna jord ;D och re filmerna är tioitopp filmer ;D hehe så why not lixom :D

2009-03-28 @ 12:26:58
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aj si.

Kul? Nja, snarare att jag slipper skriva namn(sparar tid)for du fattar ju anda att det ar jag. Av nan helkonstig anledning..... ;P Ha ha

2009-03-28 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn