src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Digital Bitch...

Nyss har jag sett In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale och jag måste säga att jag vart positivt överaskad av den för jag trodde den skulle vara skit typ eller iaf mindre bra, dock höll den enligt mej då!!
Lite skoj att se Jason Statham (Han i Transporter filmerna)
Sen fick man ju vila ögonen på Leelee Sobieski och Claire Forlani vilket inte va helt fel.
Sedan fanns de en hel del andra kända ansikten i den filmen oxå så som: Ron Perlman, Burt Reynolds och sist men inte minst Kristanna Loken (Missa henne helt) upptäckte henne i slut texten faktiskt som först.
Hon är btw rätt het oxå :D

I slut texten var det 3 "hårdrocks låtar".
Den första + andra lät som Blind Guardian tyckte jag och den sista lät som typiskt "trall power metal" och då förstog jag efter ett tag att det handla om Hammerfall, så jag satsa mina pengar på det och spola fram till "Musik" slut texten...
Måste säga att jag hade alla rätt, DAMN Iam good!! (Sträcker på mej lite)

Låtarna hette iaf: Skalds And Shadows och Carry The Blessed Home med Blind Guardian och slutligen The Fire Burns Forever med Hammerfall.
Trotts att jag avslöjat här grupperna och låtarna och du skulle se filmen å lyssna på låtarna så kan du väl kolla om du hade klarat av dej, som en kul grej?? ok?? bra!!

Satt och kolla lite bilder på Kristanna Loken och där poppa det upp en bild där jag tycker hon är grymt lik Jenna Jameson faktiskt.
Du kan själv jämnföra här nedan:

                
Kristanna Loken                  Jenna Jameson

Nu ska jag ladda för pokern!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Han har gjort många bra låtar men jag håller med dig, kom ihåg mig och om du lämnade mig nu är några av de bästa han har gjort.

2009-03-07 @ 23:42:29
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Li

Hur vet du vem Jenna är.... snuskis! :p

2009-03-08 @ 09:41:31
URL: http://prideofcreation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn