src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Does The Pain Excite You?...

Ja då var det dax för en ny dag och vecka då´rå...
Fick bilder av Micke från The Crash så jag håller nu på att ladda upp dem på foto sidan, synd att det går så segt, men huvudsaken är ju att de kommer upp.
Av att dömma på en del kort så verkar det vart bra uppslutning och det är verkligen bra faktiskt!!
Synd att man missa en sån kväll, men det går flera tåg som kondutören säger :D

Igår såg jag faktikst på TV i stället för att aktivt spela Poker, Beck - Den Svaga Länken gick nämligen på TV så då såg jag den i stället, den var helt okej faktiskt.
Senare på kvällen såg jag ett program som hette "Car bomb", det handlade om bil bombens historia, det var väldigt intressesant måste jag säga.
Det mest skrämmande var väl att det är/var så billigt,lätt och framförallt effektivt att göra en sån.
1920 i Amerika såg iaf den första bil bomben ljuset (Dock användes en vagn vid det tillfället, men endå)
De tog med oxå en bombning mot "The Twin Towers", när de gripit snubben så skulle de flyga med han till nått fängelse och då flög de förbi tornen och då säger en av poliserna till han "Titta, de står kvar" till han var på svarar "Hade vi haft mer pengar och tid så hade vi lyckas" (Vilket de sedan gjorde som ni alla minns med planen som flög in i tornen.)

Rekomenderar er att se den dokumentäreren om ni inte sett den dvs.

"I am eternal
The ruler of the earth and sky
I am infernal
I am on a quest to see the heavens die
My fascination with the dead
Won't be fulfilled here on this killing spree
"

Idag får ni 2 musik tips faktiskt: det första av den hårdare skolan igen : Edge Of Sanity, ett mycket bra band från Finspång och med b.la Dan Swanö som medlem.
Är ni på en fest och får tjata till er dödsmetal för det inte finns så har jag perfekta låten med dem "Crimson" heter den, lyckas du få dem att sätta på den med avtalet "Att du får lyssna på HELA så ska du sluta tjata" så är det bara att luta dej tillbaka och njuta... (Låten är förövrigt 40 min lång)
Jag har ett personligt brev + autograf här hemma från/av Dan Swanö + en bränd förhands X av hans då nya skiva med Nightingale, lite skoj.
Minns oxå att jag såg han lite då och då när jag skulle åka till Kristinehamn (Hade flickvän där under den tiden) och skulle byta buss i Finspång, för han stog där rätt ofta och vad jag tror lämna av sin mor eller likande.
I freestyle hörlurarna  minns jag att jag just hade Edge Of Sanity oxå :D 
(Tyvärr finns inte längre gruppen)

Det andra musik tipset får bli: All Ends trotts att jag lyssnat på dem en längre tid och att de spelat här i stan så har jag inte sett dem än, men ser verkligen fram i mot den dagen jag får se dem live.
Rekomenderar detta varmt!!

Igår så skrev jag om komedi serien "Unhappily Ever After" och där med nämnde Bob Goldthwait med som rösten till Mr. Floppy (Killen med den roliga rösten i Polisskolan ni vet?)
Skrev då oxå om att han medverkat i en musik video jag gillar.
Fick inga frågor om vilken musik video det var så jag får väl avslöja det i stället då :S
Det är iaf : Twisted Sister - Be Chrool To Your Scuel (Album: Come Out And Play)
Alice Cooper
är faktiskt oxå med, detta är oxå en väldigt ovanlig låt för att vara Twisted Sister tycker ja...
Ja ni ska få se videon i detta inlägg sedan så får ni se vad jag menar :D
Gillar stavningen oxå "Be Chrool To Your Scuel" (Be Cruel To Your School) kanske har det med Parental Advice att göra?
För övrigt ska ni se filmen: Warning: Parental Advisory som handlar just om när det kom och b.la Twisted Sister var inblandade så Dee Snider är även med i den filmen (Sångaren i Twisted Sister)
När jag endå är inne på just han så har han även gjort en film vid namn Strangeland där han själv gör huvud rollen som Captain Howdy / Carleton Hendricks, men vänta nu?! har inte Twisted Sister gjort en låt som heter Horror Teria Captain Howdy / Street Justice?? Jo det stämmer, säkert baserat på det.
Finns lite roliga grejor i den filmen för den som har ögonen med sej.
T.ex när polisen bevakar hans hem och i bakgrunden så ser man en bunden hund + en tidning på marken.
Tidningen flyttas då å då + att en kille kommer ut och hämtar tidningen men sedan efter de så ligger tidningen där igen.
En annan rolig grej är oxå när de griper Carleton Hendricks så står massa folk utanför och protesterar i mot honom var en av dem har en stor kartong bit där det står "We´re not gonna take it!"
Rekomenderar den oxå.

Nog om sånt här snack nu tycker jag, hoppas ni gillade det iaf :D
Jag mår som vanligt så där behagligt bra faktiskt.
Känns skönt... lite "I am aliiiiiiiive" känsla kan man säga :D

"Want to be a winner, want to be the man
Want to drive yourself insane,
Join up with the band
Want to fall in love, want to make your mark
Want to get out in the storm, want to break a thousand hearts
"

Verkar som ett sånt där msn virus har kommit igen, X antal på min lista skickar sånna där lustiga länkar och då vet man "klicka inte där" för då får du oxå viruset, kanske redan fått det? tror och hoppas inte det iaf :D

Nä nu är jag så hungrig här så jag orkar inte koncentrera mej så nu lämnar jag er med Videon Twisted Sister - Be Chrool To Your Scuel som jag lovade er!!
(HÖJ ljudet för kvaliten är tyvärr inte den bästa!)

"The video, Twisted Sister - Be Chrool To Your Scuel , may have content that is owned or licensed by WMG."
Sorry men nu är den inte tillgänglig längre.




Enjoy The Video...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Naths

Japp jag ar finne och jag har finska kontakter.

2009-03-09 @ 14:37:06
URL: http://typhoid.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn