src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fear And Wonders...

Igår så gick det bra igen på Pokerstar tuneringen.
Av 7198 spelare kom jag på 1052:e plats och det gav $0,20 och jag är mycket nöjd med mitt spel faktiskt för jag var nära att åka ut en gång då jag hade runt 4-600 kvar av min stack men lyckades vinna för att sedan ha 2400+ kvar.
"That´s Poker!" Det var det som höll mej kvar resten av tuneringen för annars vann jag inte stort eller mycket.
Dock hade jag ingen vidare tur med korten kändes det som, t.ex så folda jag 4 triss (Preflopp) en av dem kom på river resten på flopp, då är det inget roligt kan jag säga!
Men i kväll är det nya tag igen så vi får se hur det går.
Statistiken kommer här:


Igår klarade jag av F.E.A.R. Perseus Mandate och det var skönt på ett sätt.
Detta spel var inte lika Creepy som det första tycker jag, dock kanske lite svårare i vissa partier då man möter över många och stora och svåra gubbar.
Kändes lättare att hitta på det här spelet oxå för jag körde aldrig fast som jag gjorde i det första då jag var tvungen att kolla på en gameguide för att komma vidare.
Men i det stora hela var det ett helt ok spel.

"I'm In The Black, I'm In The Black, I'm In The Black again,
Can't go back, can't go back, can't be who I was back then,
It's only me, it's only me, it's only me outside your door,
Let me be, let me be, I'm the one your waiting for
"

En känsla kom i min kropp igår som jag inte gillar, hoppas min magkänsla inte har rätt denna gång, men snart vet jag kanske svaret iaf.
Men annars mår jag "statoil" (orkade inte skiva ok)

Dagens musik tips blir Lauren Harris (Steve Harris dotter, basist i Iron Maiden) såg henne när hon var förband till Iron Maiden 16 Juni i sthlm -08.
Är helt okej musik och jag kan nog än inte plocka ngn favorit låt så där men jag tycker iaf att du ska kolla upp hennes album Calm Before The Storm.

"We stand united for something we believe in
We are the army of one
It's in our blood, this is our life
It's why we're breathing
We are the army of one
"

(Annihilator -  Army Of One)

För er som missa Metallica så kan ni få en chans till på SonisSphere (Dock verkar det som de skulle komma hit igen i maj & biljetterna kommer gälla då....)

"I'm warm when I'm cold
I'm cold when I'm warm
And nothing seems to be alright
I'm down on my knees
And I'm easy to please
When I think 'bout what I did last night
"

Sitter och funderar på om man skulle ta reda på nått annat skoj spel man kan damma av... ska kolla vad man kan ha och som kan fungera med min kära dator så klart.
Men det är sånt som löser sej, känner inget direkt spel behov nu endå så.

Kom på att jag ska skriva om en bra sida jag hittade, den heter Chickipedia hörs nästan på namnet vad det är för en sida va?
Den är iaf perfekt om man vill kolla upp olika kända tjejer och man får upp massa mat nyttig info om dem.
Den ligger nu i mina favoriter :D

"Girls - all I really want is girls
And in the morning it's girls
Cause in the evening it's girls
I like the way that they walk
And it's chill to hear them talk
"

Nä jag körde fast nu men det måste betyda att jag inte har nått mer att tillägga och där med är nöjd med detta inlägg.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, evil ;D

2009-03-10 @ 15:20:54
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha härligt, det känns bra att det faktiskt finns någon som gillar min smak av filmer och serier :D



men du tyckte ju att det var lite rätt åt Metallica-fansen och då menade jag att du var lite evil ;) det var ett skämt bara :)

2009-03-10 @ 21:35:40
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn