src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Forever Begins Today...

I går såg jag på massa TV och hade soffläget inställt, men idag är jag lite piggare känns de som, känns som man börjar få mer och mer värden återställda.
Såg för första gången programmet Ballar Av Stål, insåg snabbt varför jag inte brukar se det oxå.
Men det verkar vara ett populärt program endå... Dock ser jag inte humörn i det hela.

Kolla nyss på en mycket intressant sak på You Tube  "Fredrik Härén från Kunskapens dag" hette det och handlade typ om kunskap och utveckligen i Världen och Sverige, Vilken tankeställare man fick kan jag bara säga!!!
Tänkte först att lägga ut dem i nästa inlägg, men gör så att jag länkar dem i stället så får du klicka och kolla om du vill.
Fredrik Härén Kunskapens dag - Hela föreläsningen del 1
Fredrik Härén Kunskapens dag - Hela Föreläsningen del 2

Hoppas ni gillar det för det gjorde jag, lite skrämmande oxå...

"Some people think they're really clever
To smash your head against the wall
Then they say "you got it my way"
They really think they know it all

It doesn't make it alright
It doesn't make it alright
It's the worst excuse in the world
And it, it doesn't make it alright
"

Planerna för dagen är enkla och dragena... "gör så lite på så lång tid som möjligt" sen kanske jag får ett ryck oxå men troligen inte.

Känner inte så mycket insperation... Vet inte va ja ska skriva...

Ska väl iaf avklara dagens musik tips och det får bli i form av: Backyard Babies, tycker dom svänger i många låtar och håller bra rock n roll klass.
Favorit låtar får bli: Minus Celcius, My Demonic Side, Dysfunctional Professional, Brand New Hate typ (Insåg att listan kunde göras längre än jag trodde)
Album att kolla upp: Backyard Babies, Making Enemies Is Good, Jetlag The Movie, Our Demonic Sides, People Like People Like People Like Us, Stockholm Syndrome.

När jag såg dem här i Norrköping 2006-04-22 spelade dom på ett ställe som heter Otten här i stan.
Jag hamna iaf rätt långt fram och jag var jävligt full minns jag oxå, hade öron proppar med mej men inte på mej, stog rätt mycket och nära en av högtalarna minns jag oxå.
När de väl går av scenen efter extra nummer osv så ser jag att det är nog inte så omöjligt att ta sej backstage och med den ideen fixade jag en penna och sen med biljetten i ena handen och pennan i den andra smet jag in.
Nog chockad av att det gick så lätt står jag där framför dom och ska precis fråga om autografer då sångaren (Nicke Borg) säger: "Vad fan gör du här? dra här i från för i helvete" eller iaf nått likande...
Ännu mer chockad och förvånad så styr jag mina steg hemmåt.
Funderat en del på den händelsen i efterhand och det enda jag kommit fram till är att dom dog en smula för mej den dagen samt att man behandlar inte sina "fans" på det sättet.
Dagen efter var det förövrigt inte så roligt heller då det pep i hela skallen och öronen och jag trodde på allvar att nu har jag fått tinnitus och inte vart det bättre av att det kändes som ett halv lock för öronen, dock släppte det som tur var efter TRE dagar typ, säger jag: VA? Vad sa du? eller liknande så vet du nu EN av anledningarna till det.
(Live like a rocker, Die like a rocker)
Just ja... ta en titt på hemsidan oxå om du känner för det.

Så nu måste jag fan käka nått innan jag hungrar i hjäl...
Blir nog macka och oboy känns det som :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Hett jävla tips: använd ALLTID öronproppar!!! Det är fan döden att aldrig, aldrig ha det riktigt tyst. :C

2009-03-24 @ 22:47:45
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn