src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Happy Little Boozer...



Nej det kommer inte handla om poker i den bemärkelsen att jag spelat.
För en tid registrerade jag mej på Gratisbio.
Där igenom hittade jag sen ett erbjudande om att registrera sej på Unibet så skulle man få en gratis poker väska, när jag sedan gjorde det så visade det sej att jag redan var registrerad där, så jag trodde då inte att det fungerade.
Strax efter det så fick vi iaf gratis bio biljett så jag var nöjd endå och inte tänkt mer på det.
Idag fick jag dock en avi där det stog att jag hade ett paket från Unibet att hämta.
Och nu hämtade jag det nyss och gissa vad det var?!!
Japp en poker väska!! Underbart juh!!

Så tack Unibet för er generösitet!!

Så här ser pokerväskan ut oxå!!



Snacka om att jag vart glatt överaskad nu allså!!
Underbart!!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Några bilder bara, på dig och din son kanske, eller en bild som du la upp nyss, på pokerväskan :)

Grymt att få en pokerväska förresten!



Va roligt, hur gammal är han? :D

2009-03-17 @ 18:29:36
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Okej, jag ser fram emot några bilder i alla fall :)



Men det är ju nice med en hos en kompis och en hemma!

Det skulle vara roligt att spela om jag var bra på det men tyvärr så suger jag på poker så du skulle vinna så överlägset över mig haha! :D

2009-03-17 @ 22:45:53
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn