src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Letters From Neverend...

Idag har jag varit på äventyr med en polare, det är så att han skulle hämta en husvagn i Mantorp typ så han ville ha sällskap på den tråkiga vägen och självklart ställde jag upp.
Efter husvagns köpet å transporten så åkte vi en sväng till hans jobb, och jag passa på att "söka jobb" där då :D
Men nu är jag hemma iaf.
Fick låna ett grafik kort oxå av han som jag hoppas funkar och är bättre än det jag har, därför känns det som det blir snabb inlägg här idag för jag är så nyfiken :D
(Är som ett barn på julafton ungefär)

Efter det så blir de väl att få de att funka som det ska om de ens går allså.
Sedan blir det att laga käk å hitta på nått skoj eller likande!!

kom på att ja ska handla så det ska jag göra nu...
(Ca 3-5min senare)

Då var det klart oxå, nu ska man väl endå överleva helgen hoppas jag :D

Annars blir det fan i mej lugna gatan här hemma vilket inte gör mej nått.
Tyvärr kommer jag missa The Crash denna helg, men men vad gör man när man har lätt penga kris?
Får sitta hemma och underhålla mej istället vilket inte blir nått probs. för jag har ju poker + mitt spel som jag börja med igår!
Riktigt skoj var det oxå så klart, en mycket bra expansion pack, de satte nivån rätt högt direkt oxå (Kör på medium svårighets grad) fördelen med detta spel är att jag går me två snubbar som är med mej och hjälper till så det är lite skönt :D
Dock kom jag i från dem för de "fastna" på ett ställe å jag fick klara mej ensam, men nu har jag sällskap igen, får se hur länge de håller i sej i spelet.

Känner att jag mår positivt bra och jag känner en glädje i hela min kropp... *Skönt*

Dagens musik tips får bli: Rage bara hört lite idag i polarens bil och det var bra, känner igen namnet osv men kan inte säga att jag lyssnat eller har koll på dem, men nu ska vi allså kolla upp denna grupp oxå.

Ja nä nu vill jag plugga in grafik kortet så jag får svar på alla de frågorna jag har inom mej, önska mej lycka till!!!

(System uptime: 9 days 4 hours 51 minutes 11 seconds)

Nu har jag testat om grafik kortet fungerade och det sket sej redan i starten, antagligen är det ett PCI-E kort och jag hara bara AGP utgångar på mitt moderkort, med andra ord så passade inte kortet.
Polaren yra då om att jag skulle ta hans moderkort då oxå så det ska bli lite spännande och se hur det skulle funka med resten av mina grejor så att säga.
Kommer bli lite bök att montera oxå, kommer få en burk till det hela oxå så jag får se om jag orkar ta bara moderkortet och montera det i min eller om jag ska ta det enklare och använda hans.
Ja så var det med den saken iaf så nu vet ni :D 

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn