src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Living In The Past...

idag är lite av en "busy" dag för ska på ett möte idag på typ AF (Arbetsfömedligen), så det ska bli spännande å se hur det är/blir.
I morgon ska Kevin oxå på årlig kontroll, så då ska jag möta upp med mitt X så vi går i hop, sen efter det skulle jag ta en titt på hennes dator och bråka lite med den då den har fått ett dunder virus :D
Alltid lika skoj och pilla med andras datorer (not), hoppas de går smärtfritt iaf.

Sen är det iaf Fredag och då kommer jag få besök här, och jag ser verkligen fram i mot det för det var allt för länge sen.
Så denna helg kommer bli über skoj tror jag!! eller jag vet :D
Känns skönt att det händer lite grejor i denna "vanliga" vardag som man har.

Fått förfrågan och önskningar att lägga upp lite mer kort på min blogg, så vi får se vad vi kan göra åt den saken, funderar på lite roliga ideér osv... så vi får se som sagt!

"Light is black
Satan starts his work of terror
Look out--beware
When a pair of
Eyes begin to stare
He knows which ones to take
God help me for heaven's sake
"

Kom på att jag kan skriva ett inlägg om Kevin bilbana han har och i samband med det lägga ut lite kort på den.
Men det kommer vart efter för jag vill ha lite mer lugn och ro när jag skriver om den osv, så det blir ett bra inlägg.

Idag ska jag skriva om en grupp av den hårdare modellen oxå, som Dan Swanö var med i oxå.
Infestdead heter iaf gruppen och detta är fan en bra grupp, blir lite avundsjuk på sånna där "musik genier" som Dan Swanö är.
Vill oxå kunna ju, dock har jag ju själv sysslat med musik å har min lilla "talang" men den går ju inte att jämnföra med deras/hans.
Läs gärna mer om gruppen här iaf, synd att det var bara ett projekt eller vad man ska kalla det som lades ner sen, jag skulle vilja se denna grupp återuppstå igen precis som Edge Of Sanity så klart.

"I tried to look the other way and fake it
You push me to the limits
I can't take it
"

Egentligen känner jag att jag har en hel del mer att skriva om men jag är endå inte på humör för det just nu, så jag hoppas att det är okej, så kommer jag gottgöra er med lite längre och bättre inlägg sen.

"To much on my mind" just nu känns det som...

Under tiden så kan nu kolla in dessa über gammla kort (2000-2001) då var man "Rockstar" och lite snyggare än nu??!!

 

Hittade ett till halv roligt kort:

(Skulle du vilja möta den här killen en mörk kväll i en mörk tunnel??)
(Är bakfull på kortet och nyss kommit hem från en liten tur ute i vårsolen, vet inte hur länge sen det är dock?!)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väl ute iallafall efter en mer personlig "bakgrund" & högst upp på sidan får gärna vara ngt mer personligt med tex. bilder på djuren osv.

Typ, svårt att förklara... Men om du är sugen & inte har ngt för dej så får du gärna testa... :)

2009-03-18 @ 11:41:45
Postat av: Micke

Nu har du fått svar på frågorna :)

2009-03-18 @ 16:29:35
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Absolut, men spara några till nästa gång jag tar en frågestund med :)

2009-03-18 @ 16:56:11
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ska bli intressant att se den :)



http://michalw.blogg.se/2009/march/fragestund.html där var det

2009-03-18 @ 17:14:59
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn