src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Metal Maniac Master Mind...

Idag ska jag hålla mej kort inom poker ämnet måste bara berätta om min dag igår trotts att det inte gav pengar.
Första handen började så här: Grimgoth vinner potten (3830) med triss, ess sen kom andra handen som slutade så här: Grimgoth vinner potten (1480) med två par, tior och sjuor  efter en sån...ehhh... chock start så gick det inte så bra.
Men jag höll mej flytande till paus iaf, bara det att jag var low stack (Inte så mycket pengar kvar att spela för) men jag fick en liten räddare då: Grimgoth vinner huvudpotten (560) med kåk, damer över knektar dock åkte jag typ handen efter den eller liknande så av 7266 spelare kom jag 1391:e plats och 1080:e plats började som vanligt att ge pengar så jag var bara 311 pers i från men som sagt hade jag så lite pengar så jag vart tvingad till en All in.
Kolla statistiken oxå och den var hyffsad så man får vara nöjd för det lilla (Sa flickan)

"Crying in the moonlight - darkness closing in
I fear for the heartbeats - wondering
If we come together - is it so much better
I don't know
Why are we not trying - ending all the crying
Giving hope
"

Igår vart det en hel del film som jag sa med Kevin och det var myspys, dock ville han gå och lägga sej strax innan 21:00 så där av att jag spelade poker igår trotts att jag inte tänkt det, men vad gör det?
Han gilla iaf de nya filmerna som han fått, nu vill han se "Pandan" oxå. (Kung Fu Panda)
Ska bli skoj och se den på svenska för mej med tror jag, dock föredrar jag de engelska varianterna.

Annars har vi inga mer planer för idag, utan vi tar det som det kommer känns det som, ska väl ut och känna på vädret och där med kanske ta vår skogs promenad som jag tänkt mej.

"You tried so hard to break me
To make me bend
But I have stood the test of time

Well I've had a taste of glory
And I've seen the hell below
It's time for me to take what's mine
"

Annars är det som vanligt här, dvs bra... Kan inte må skit eller liknande med Kevin i sin närvaro!!
Idag blir det dock massa poker som et brukar bli på Fredagar (Ja det blir lite extra då).

Kom på oxå (Efter att läst Mickes blogg) att för andra gången på två månader är det Fredagen den 13:e.



Så där ja!! Nu är han allså här igen!!!
Förra gången skrev jag en del om just denna dag som ni kanske minns?

Känns som man skulle göra nått liknande denna gång men jag kommer fasen inte på nått?!!
Kollade på inläggen "He's Back (The Man Behind The Mask)..." som var de förra som jag skrev denna speciella dag.
Och så mycke kanske jag inte berätta om denna dag, dock kan ni (igen) kolla historiken bakom denna dag HÄR.
Dock fastna jag för raderna "Fredagen den 13, som inträffar en till tre gånger varje år" så då kanske vi har ett sånt år i år då??

men jag kommer nu lämna det här ämnet....

"I ain't gonna be damned no more
If I'm standing my ground
There's times when I got no style
Just hanging around

But don't take it for granted
That you're so cool with me
Next time you leave this room
You better slam that door
"

Upptäckte nu att min härliga icon är borta nu, suttit och mixtrat lite och då har jag inte lyckas, det var när jag skulle ta bort eller ändra på min "Sök i bloggen" å då vart allt fucked up så jag fick återställa allt.
Såg då att mitt högerklicks skydd var borta men det lyckades jag få in igen.
Kollade då på "Desiga din blogg" och hittade följande, tycker att jag gjort så, men det vill inte fungera.
kan vara att koden inte ligger på en rad som i exemplet, men vill inte minnas detta steg som komplicerat!!
Så nu springer det många tankar i huvudet HUR jag ska fixa detta.
Nä jag måste släppa det här för annars kommer jag aldrig vidare i detta inlägg känns det som, hoppas att jag löser detta snart bara.
För detta är irreterende!!!

En kul grej ni kan göra är att ni lyssnar på Inflames - Stand Ablaze, och sedan spola fram till 01:19 och slingan som kommer där ska ni tänka på "Vandraren har långt att gå" jag tycker iaf att det är likt, men det kanske är bara jag??

Nä nu måste jag umgås med en allt för rastlös Kevin.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Visst är den bra och annorlunda, men coolt att ta den. Det gör de hela extra minnesvärt faktiskt :)



Röntgenglasögon kommer säker nån gång, men kommer säkert kosta multum haha



Jag går efter unika besökare, blåa stapeln.



2009-03-13 @ 15:07:45
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn