src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nothing Up My Sleeve...

Är detta ett skämt eller??
Klicka HÄR

" - Helst av allt vill vi förbjuda hela Internet, det är inte tillräckligt reglerat för att vi ska kunna släppa ut vuxna och mogna människor på det. För att kunna täcka framtida luckor har vi även beslutat om en särskild "Internetkommission", berättar Svahn."

Kollade oxå google och samma resultat verkar komma, bara återstå att se va som händer antar jag, sjukt är bara förnamnet iaf.

när jag är endå inne på om det är skämt eller inte så kan ni ju kolla HÄR

"Tomas fann han att hans nightelf rogue Tarwon nu var sysslolös, ingen av de andra stora guilderna på servern ville ta in honom, och de små guilderna var på tok för låga för att han ens skulle vara intresserad av att gå med i dem. Han hade inte mycket val annat än att anse sig arbetslös, möjligtvis ägnas sig deltid åt att samla mineraler och jakt i syfte att samla pälsar."

Ja ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan visste du att det var jag som hade komenterat? Jag hade inte ens signerat. .

2009-03-04 @ 13:46:52
Postat av: Anonym

Vilka spar...?

2009-03-04 @ 13:53:15
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att du ar lite vrang har. . .

2009-03-04 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn