src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ring Of Fire...

Efter mycket om och men har jag nu iaf klarat av F.E.A.R (First Encounter Assault Recon) och måste säga att det var fan större spel än jag trodde, dock mot slutet vart det lite halv tråkigt tycker jag och den där läskiga känslan som fanns försvann mer och mer och det var lite synd, kan ju ha med att göra att det var inte så mycke på slutet utan som jag sagt tidigare var det lite mer "leta, leta, skjuta skjuta" typ, efter mycket om och men oxå så lyckades jag oxå nu installera F.E.A.R. Perseus Mandate, som då är ett expansion pack.
Ska bli lite spänande tycker jag
(Ville bara installera sej på C: av ngn anledning så jag var tvungen att flytta på grejor för att frigöra plats för spelet, men vad gör man inte?)

Pokern jag har spelat idag är redan över så den finns inte så mycket att orda om tyvärr.

Nu får det blir spela spela lite för fulla muggar (Undrar hur det går i hop?)

"You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live for ever,
And don't forget the joker!
"

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn