src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Serpents In Paradise...

Då var man hemma sedan en tid från flytt hjälpande, fasen vad det tar på krafterna allså eller så är det bara att man är gammal men det gick iaf smidigt då vi var ett par som körde på så.
Tur var oxå att det var nära flytt oxå allstid skönt när folk inte flyttar så långt.
Typiskt nog så slog jag i tummen mot portöppningen när vi skulle bära ut bland de sista grejorna, vart ett sår men inget man dör av, men det är så typsikt, fast å andra så fick man den klassiska flytt skadan. Känns som man alltid nästan slår i ngnstans så man får ont när man flyttar.
Skönt att ha de gjort nu iaf.

Ska snart lägga mej å ta igen mej lite.

Dagens musik tips får iaf bli Blind Guardian är nog en grupp som man lätt glömmer bort att de faktiskt är rätt bra, eller iaf jag glömmer bort dem.
Sett dem live har jag gjort oxå på Gates Of Metal 2003, andra band som jag såg där var Arch Enemy och Nighwish det är iaf dom jag kommer på nu, kul var det oxå.

Tänkte kanske kolla en film men jag vet inte om jag orkar det om jag ska vara ärlig, ska nog vila lite istället.
Men jag överlever är bara som sagt lite mör i kroppen.

"Disease, disease, disease my friend
for this whole world's in devil's hand
Disease, disease, disease my friend
throw the key or you may die
"

Nä gott folk nu lämnar jag er...

Hörs kanske senare när jag är lite piggare, annars får ni titta in i morgon :D

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn