src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sin After Sin...

Anonym om Evilution...:
ohlala så himla nice fi fan!! Jag vill oxå byta header men fattar inte hur man gör.. buhu
Svar: återkom så kanske jag kan hjälpa dej!?

Trist när folk inte skriver vem dom är.

Ja,ja... Det där med "Frågestund" har tagit lite snurr redan och det är skoj.
Fått lite frågor som kommer besvaras här.
Kanske lika bra att dra i gång?

Första frågorna jag ska börja med är från: Den Lekande Människan
Om du fick önska - Hur ser ditt liv ut om 5 år? Och hur ser det ut om 25 år?

Om 5år så har jag nog jobbat en bra tid med ett jobb jag trivs med (Ev. är jag Rockstar),bor i hop sedan många år med min dåvarande flickvän,Kevin är hos oss varannan vecka, ev. hennes barn oxå, om vi har barn i hop vet jag inte.
Trivs allmänt bra med livet och åkt/åker på massa Sweden Rock Festival (+ kanske fler festivaler) och andra roliga spelningar.
Hoppas på att fått rest en del.

Om 25år är det typ samma men lite lugnare kanske, är stolt Farfar åt Kevins ev. barn (Har jag fler barn då så kanske jag är stolt farfar + låssas farfar), här har jag oxå åkt/åker på massa Sweden Rock Festival (+ kanske fler festivaler) och så klart andra roliga spelningar.
Hoppas fått rest lite mer här oxå.

Hoppas du vart nöjd med svaren!!

Och fler frågor fick jag av: Micke

1. Vilket är ditt/dina drömjobb?
Utan tvekan Rockstar, måste jag välja ett mer vanligt jobb så får det bli Lager eller fastighets skötare
(För det har jag mest erfarenhet av)

2. Vilket är det konstigaste stället du haft sex på?
Böjer frågan till ställen...
En kyrkogård, En skog, Köks bord, Soffa, Badkar, På en toalett på en krog och sist men inte minst sängen.
(Är de ställen jag kom på nu) *Blink blink*

3.
Vilka är/var dina idoler och vilken är din största musikupplevelse?
Börjar med idoler då (kommer inte skriva alla men iaf dom jag kommer på för det är rätt många man har som idoler/Kända människor jag ser upp till.
Dan Swanö, Lemmy Kilmister, Jenna Jameson, Dee Snider, Ronnie James Dio, Rob Halford, Ozzy Osbourne (And so on ni fattar va??)

Största musik upplevelse är lite svårare, för här finns oxå många, men vi kör endå.
Sweden Rock Festival 2004,2005,2007, Gates Of Metal 2003, Iron Maiden 2005 och 2008, U.D.O 2004 (I Norrköping faktiskt), Black Sabbath 2005, National Teatern 2005 och 2006 (Oxå i Norrköping), Backyard Babies 2006 (På Otten i Norrköping) (Lite skoj och se hur det såg ut där för en gångs skull), Kiss 2008 (Trotts att dom sög get pung var det kul att ha sett dem) En del av The Crash kvällarna (Inga spec. band ja kommer på dock är så många kvällar så) Ja de är dem jag kom på nu.

4. Om du fick välja att vara en annan person för en dag, vem skulle du välja och varför??
Herrgud vilken fråga!! Jag har fan ingen anning, får man passa?
Säkert ngn av dem jag nämt i fråga 3 iaf, för att testa deras "glamorösa" liv.
Kan inte välja en eller komma på ngn spec. där. *Sorry*

5. Har du något komplex?
Beror på om man menar psykiskt eller fysiskt?
Men har inga psykiska (Iaf vad jag känner av)
Fysiskt har skulle jag vilja ta bort ärret jag har under underläppen samt leverfläcken jag har vid hårfästet.
Kanske skulle vilja vara lite "biffigare" oxå
I övrigt är jag rätt nöjd, skulle nog vilja ha längre hår oxå (Känner mej kort hårig ibland)
(Om jag skulle sköta det bättre kanske det skulle växa oxå?)
Vill oxå tilläga att dessa "komplex" är inget jag går omkring och mår dåligt över varje dag eller liknande för jag är faktiskt jäkligt nöjd med mitt snygga yttre!!

6. Vilken tycker du är din bästa egenskap, vad är du bra på?
Mina bästa egenskaper får bli: Positiv (iaf för det mesta), Spontan, Social, "Snackets gåva", inte så rädd för nya utmaningar, lyssna och förstå andra människor (och deras ev. problem "Amatör psykolog").
Säkert glömt nått men men.

Vad jag är bra på? Sjunga döds metal (Iaf förr), rätt musikalisk (Spelar dock inga instrument, förutom trummor om lusten faller på, men ni fattar säkert endå), Lätt för att lära mej saker, Datorer (Och dess problem + program), Händig, Skriva (Texter,Dikter och Blogg), Utrycka mej verbalt, Söka nya kontakter.
Räcker väl va hoppas jag, finns säkert mer men men!!

Hoppas du oxå blir nöjd med svaren, MER frågor vill jag ha nu!!

Bara för jag känner för det nu så kan jag slänga in lite egna bonus frågor åt er :D

Bonus fråga #1:
Ångrar du nått spec. i ditt liv?
You bet your ass att jag gör!
Ex. Otroheten mot en skit underbar flickvän jag hade, Att man varit dryg/kastat skit på folk som säkert inte förtjänar det och på så sätt kanske bränt en hel del broar, Inte tagit mer initiativ vid vissa tillfällen,  Att man inte lyssna och bättra sej lite tidigare i vissa förhållanden (Med flickvänner då). ja det får räcka.

Bonus fråga #2: Har du någon tjej?
Nej, jag är singel. (än så länge iaf)

Bonus fråga #3: Favoritmusik?
Heavy/Death/Black Metal, Progg, Punk, Klassisk

Bonus fråga #4: Favorit minne?
Kevin födelse, När jag träffa och vart tillsammans med mina två senaste flickvänner, Alla spelningar man varit på, vissa tillfällen man haft extra skoj med polare, "Vissa saker" man upplevt med flickvänner,
När jag efter mycket tjat av mina då varande band medlemmar blir med tjatad till Otten och jag bara hinner in innanför dörren då jag blir uppraggad av en snygg tjej :D

Nä nu får det räcka med denna öppenhet ett tag!!
(Hoppas du/ni blir nöjda med svaren, MER frågor vill jag ha nu!!)

"JB: I love you.
KG: ...what'd you say?
JB: Said I love you,man. Just wanted to say it.
KG: Hey, thanks. Thank you. That's awesome, fuckin awesome...I mean, uh, that's
cool you can, you can say that.
JB: ...Don't you have something to say?
KG: No...oh I mean, I uh, I like you.I like you too dude.
JB: Whoa, like? OH HO HO MAN! I'm glad I fuckin did this test on you. The
friendship test.
KG: What?
JB: No, man
KG What are you talkin about?
JB: What happened before, when I said I loved you,that was a test. Because man
I coulda made a total ass of myself if I hadn't done this test on you.
*whistle* hoo hoo!
"

Dagens musik tips får börja med en rad låtar för att sedan gå över och in på en spec, grupp:
Avantasia - Anywhere
Kiss - While The City Sleeps
Candysuck - Molotov Cocktail Party
Deathstars - The Greatest Fight On Earth
Linkin Park - Lying from you
Mörk Gryning - Tusen År Har Gått

Tänkte då skriva lite mer om just gruppen Mörk Gryning här finns det bara EN skiva som är bra (Om man nu ska lyssna på mej) och det är Tusen År Har Gått titel spåret och "Min Sista Färd (En Visa Om Döden)" är mina favorit låtar.
Äger den skivan oxå så klart, ägde förut oxå Maelstrom Chaos men den sålde jag till Micke så frågar du honom så säger han nog att det finns fler än en skiva med dem som är bra *ler*
Hur som helst så kan ni alltid ta en titt på deras hemsida.

"Let's play a game of two
I'll play God and you'll play you
Let's play a game tonight
I'll play Dark and you'll play Light

I... I wanna play god with
I... I wanna rule all with you"

Bestämnde mej igår för att regga mej på Bloggportalen och Bloggtoppen i hopp om att bloggen ska få lite mer läsare och på så sätt kanske växa lite.
Som en kul grej liksom.

Efter detta inlägg så kommer oxå ett "extra" inlägg om Kevins bilbana med bilder till...

Idag får jag besök oxå och det ska bli skit kul faktiskt...så det blir med andra ord "Beer Drinking And Hellraising" så egentligen skulle jag inte sitta här och skriva utan fixa till lite grejor i hemmet till besöket anländer.

Kanske lika bra att sätta igång då??!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Ja! Det var bra svar och kul att läsa - tack för att du bjussade på dig själv och dina tankar!

2009-03-20 @ 13:12:48
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn