src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Turn To Stone...

Ganska nyligen styrde jag mina steg mot Mc Orvars för att hämta lite mat, upptäckte oxå då att det snöade ute oxå (Vilket bakslag).
Hade i planerna att beställa en hamburgare och inte vilken som helst utan en vid namn Diablo (666) (Standard hamburgare med chilidressing, jalapeno, tabasco och ost).
Väl där så fegade jag faktiskt ur eller som jag tänkte "Jag är inte så sugen på den utan vill ha nått som jag vet är gott + att jag är inte beredd att utmana ödet idag" lovade dock mej själv att testa den inom en snar framtid.
Så det vart en vanlig 200g hamburgare med strips och läsk, de hela gick på 72:-
Smakade bra gjorde det oxå så nu är man halvmätt känns det som...



Nu ska jag inta soffläget och glo på TV igen för jag är tom på energi efter denna intensiva helg som man fått uppleva.
Återkommer med friska tag i morgon igen.

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn