src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Walk In The Shadows...

Fy fasen va jobbigt med dissande internet allså!
Nu har problemen börjat igen att jag tappar uppkopplingen lite då å då, haft dessa problem förut och då kom de ofta och en ganska lång tid, ringde och klaga och fick höra "gör si å så" och inget fungerade så klart var samma skit som vanligt.
Efter ett tag fungerade som det skulle iaf.
Men nu har det börjat igen, oftas så klart när man ska kolla upp nått eller göra nått spec. så klart.
Likadant om man sitter och spelar poker och man blir dissad, då blir man riktigt förbannad!!
Nä nu ska jag ringa kundtjänst och skälla, oftas oxå dör ju telefonin i samband oxå.
Vill du jobba på Comhem´s (Combort) kundtjänst idag när jag ringer??
Nästan så jag funderar på att byta leverantör av internet osv...
Men de får vänta liiite till....
Vet redan nu att man får höra massa "bullshit, gör si och så" som säkert endå inte kommer fungera.

Känner mej lite trött och seg idag och jag vet faktiskt inte varför för jag har inte gjort nått utöver det vanliga liksom.
Hoppas man piggnar till snart iaf.
Annars är det bra med mej som vanligt.

Dagens musik tips blir den gammla hedliga gruppen W.A.S.P minns jag inte fel nu så ska de lira på Rockweekend och kollar man övriga band som ska lira så blir det nog en bra festival, synd bara att det ligger långt åt helvete.
Dock kollar man avståndet så är det faktiskt nästan lika långt till Sweden Rock Festival. (Iaf för mej)
Kollade priset för den oxå och det var inte så farligt dyrt heller. Är en 2 dagars festival så :D
Medans jag endå är inne på festivler så finns det ju en i Göteborg oxå vid namn Metaltown som enligt mej i år är mindre intressant tyvärr.
När jag endå håller på kan man ju skriva om Wacken skulle vilja åka dit nått år, bara hört alla roliga och knasiga berättelser från andra som varit där så.
Kan oxå nämna Graspop Metal Meeting som avslutning oxå.

Sabaton - The Price Of A Mile, för er som spelat Unreal Tournament visst låter den där tjejrösten lik den som finns där??

Spelade poker igår och det gick halv bra dock är jag absolut inte nöjd men det var skoj endå.
Tror jag har tappat poker gnistan lite.
Men den kommer nog igen...

Idag blir det förövrigt bara ladda/ta det lugnt, ska hjälpa till att flytta i morgon så, dock hoppas jag det går både fort och smidigt.

Nähä, vet inte hur många gånger jag vart irreterad på mitt internet under detta inlägg så nu ska jag ringa och skälla på dem lite.
Sen blir det att äta nått roligt och kanske även se en film till...

Glömde oxå skriva om en rätt upprörande sak jag läste om oxå.
Får mej att tänka på gammla Sovjet eller varför inte Tyskland under världskrigen
Tyckter det är sjukt iaf.
Vart är vi på väg liksom?
Var jag står i frågan vill jag inte gå in på men detta är fan upprörande!!
Läs HÄR och HÄR och slutligen HÄR (Skrämmande inte sant?)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Naths

Jag jobbade for Telenor forut en lang tid och det var ett rent helvete skall du veta. Folk ringde in och skallde och trodde alltid att det var mitt fel om de hade problem med telefoner eller internet.

Som du sakert forstar sa ar det inte kundtjansts fel. Sa skall inte allfor mycket.

Men man onskar ju att man pa nat satt alltid kunde tala med dem som verkligen ar ansvarig - men det far man ej. En konstig oskriven lag i sverige.

2009-03-01 @ 16:44:02
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Det bästa är när man ringer kundtjänst, väntar i någon jävla kö i 30 minuter & så dör telefonbatteriet just när man kommer fram..

2009-03-01 @ 22:15:42
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn