src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

What We've Got Is What You're Getting...

SÅ då var det dax igen då gott folk, jag spela poker på Pokerstars igen då som vanligt spelade jag på "Monte Carlo" och "Sudden" Tuneringen.
Kom iaf av 5639 spelare på 572:a plats vilket gav mej $0,30, tyvärr så klicka jag ner klienten innan jag hann kopiera statistiken vilket grämer mej lite för jag brukar vilja titta på den.
(Plus lägga ut den här då) men ni får nu som sagt klara er utan den precis som jag då :D

Sen vart det iaf att spela vidare på PKR till 05:30 typ, sitter dock inte ensam om kvällarna utan har två som spelar med mej + att vi chattar över msn samtidigt, vilket är bra och roligt.
Minns inte så där hur det gick på PKR efter som vi spela så mycket där men ibland åkte man först å ibland vann man (Bra sammanfatting va?)

Mår fortfarande så där oförskämt bra, men man ska väl inte klaga utan bara passa på och njuta och tro mej, det gör jag i fulla muggar :D

Idag blir de nog samma som igår, dvs, mat+film+spela lite F.E.A.R för att sedan på kvällen ägna mej åt Poker.
Där i mellan får vi se va för spännande som kan tänkas hända :D

Tyvärr kan jag inte gå på The Crash i kväll vilket smärtar mitt hjärta lite för jag vet att de säkert behöver sina "stammisar" nu mer än förr, men så är det, får satsa på nästa istället.
Hoppas folket får en kul kväll som ska gå iaf :D

Såg en rolig video igår som jag tänkte länka till HÄR, rätt skojig, dock reagera jag på texten "fullsatt baseball-arena" men den är rolig endå :D

Dagens musik tips blir av den hårdare skolan då det handlar om: Death mina absoluta favvo skivor med dem är: Human och Leprosy (Ingen överaskning kanske för er som oxå vet vilka det är)
Sen får man väl inte glömma resten av plattorna så klart, men de kan ni läsa om själva HÄR är oxå info om bandet, synd att bra folk ska gå och dö så där.
(Har faktiskt en Human plansch med dem här hemma)

"And when she asks me what I'd like to eat
I realise the domina feels the same
And I reply... What about your pie?
"

Tänkte oxå att efter detta inlägg ska jag posta en Youtube video som är skoj + att det är en säker kille som vet vad han håller på med.
(Lite fördommar nu oxå då) Men visst fan ska det vara Japaner/Kineser till sånt här, eller??

Nu kommer oxå ett par text rader till "That Special One", raderna är från Savatage - Day After Day.

"I remember finding out about you
Every day my mind is all around you
Looking out of my lonely room
Day after day
Bring it home, baby make it soon
I give my love to you
"

Kom fan på att jag kan lika gärna posta den där roliga videon i detta inlägg som avslutning för jag kommer fan inte på nått mer att skriva om, känns som jag hade mer ideér igår men de är iaf borta nu eller så har jag fått med dem??

Enjoy the video...



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Hello Saferide måste du lyssna på, lugn musik. Rätt avslappnande faktiskt :)



Anledningen till att vakten nitade Kurt var att Kurt innan spelningen slagit sönder ett dåligt fungerande mixerbord eller något, som tillhörde en polare till den där vakten. Så när Kurt slängde sig ut så såg han sin chans att ge honom ett par tjuvsmällar. Dessutom drog han Kurt i håret varpå Kurt dänger till honom med gitarren. Sen såg du ju vad som hände.

Efter spelningen fick de smyga ut bakvägen, för utanför stod vakten med förstärkning och skulle klå upp Kurt och dem.

2009-03-07 @ 16:20:21
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Kollade sprattet nu, faaaan vad elakt. Men det han gav igen för var mycket elakare. Jag skulle fan spöat han med glasögonen haha



Japanen var grym haha

2009-03-07 @ 16:39:28
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Det om Kurt? Det var ingen miss, det var meningen att utelämna det eftersom jag ville pejla av hur pass intresserade folk var av att veta. Uppenbarligen funkade det ju :P

2009-03-07 @ 17:41:05
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, nu laser jag "antligen" din blogg. ;P

Varfor inget Crash denna gang?

2009-03-07 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn