src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Easier Said Then Done...

Tänkte börja inlägget med en rolig nyhet från grabbarna i Iron Maiden, efter som deras DVD Flight 666 nu är på tapeten så har de nu gjort ett snabbt enkelt spel i samma tema som går att spela på deras hemsida.
Mycket skojigt måste jag säga (Testa bara lite snabbt dock).
För ni minns väl när dom släppte PC Spelet "ED Hunter" ?
Vill du oxå spela spelet?
Klicka då bara på bilden här:



Kevin och jag gick nyss ut till affären i regnet en snabbis för att köpa Mjölk och O´boy som vi ska ha till våra mackor.
Kevin ville då ha med sej sin "Atromat" och självklart så undrade jag var det var.
Så han visade mej den.
Utredning pågår vad man exakt har denna "Atromat" till så klart.
Hittills har jag fått fram att man kan låsa med den i hålet där (Nyckelhålet) och man ska tydligen stoppa mat i den så blir det en Födelsedags tårta.
Man kan oxå stoppa in mackor i den, om det är nått fel i mackan så stoppar man in den där.
Ja som sagt, utredning pågår.
Kanske nått som Den Lekande Människan kan kasta mer ljus över?
Han om ngn borde ju veta, eller? (Förutom Kevin då)
Bild på denna mystiska "Atromat" kommer här så klart.
(Ska inte säga vad jag tycker den ser ut som men överlämnar till er fantasi)



Dagens Musiktips: Siebenbürgen (Från Wikipedia)
Denna grupp har jag lyssnat mer och mer på och gillar den mer och mer.
Älskar hur dom blandar alla olika "röster" (Sången).
Måste nog säga att jag är lite svag för kvinnosång som mixas in i lite hårdare sång me snygga melodier osv.
Harvest For The Devil är ett perfekt exempel på detta som hittas på albumet Darker Designs & Images.
Bandet spelar sk. "dark metal" och det rockar.
Andra album att kolla in är som följer: Plagued Be Thy Angel,Revelation VI,Delictum,Loreia och Grimjaur.
Detta är iaf ett band som jag ska fortsätta att följa och lyssna in mej på.

Som ni oxå vet så är jag en lätt sucker på Svensk Kriminal Drama och efter som filmen Johan Falk har bio premiär den 26 Juni så är det inte mer än rätt att jag bjuder på en Trailer för filmen.
Johan Falk är en karaktär som vi träffat på tidigare i filmerna: Livvakterna, Noll tolerans och Den Tredje Vågen men nu som sagt så får han en egen film under namnet Johan Falk
 
 
   

Nu ska Kevin och jag äta frulle brulle och titta på Pippi Långstrump :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

sv: lätt att jag ska designa en dosa ;D

2009-05-22 @ 11:49:04
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn