src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Exoskeleton...


Tycker vi förtsätter i humrons tecken... Var en del som kunde läsa bilden som jag la upp igår, skönt att man inte är ensam. Denna bild tycker jag är klockren och gillat den sedan första ögonkastet.

I morgon är det som gäller, då får jag svar på min fråga ang. fortsätta eller tillbax till arbetslösheten igen.
Den som lever får se, hur tror du att det går för mej?
Jag är inställd på ett nej iaf så kan allt bara bli bättre än det.

Läste igår i texten till Prodigal Son med Iron Maiden och i den så nämner dom "Lamia" och efter som Lord Belial har en låt som heter "Laima" och som handlar om henne oxå så vart jag så klart grymt nyfiken på vem hon är.
Kollade på Wikipedia och hittade följade, verkar vara en intressant person.
Kollade in mer just på "Greek mythological" för att det är antagligen den Lamia som gäller.
Alltid skoj när band gör lite sånt tycker jag.
Tips på fler låtar som kan behandla denna Lamia mottas med stor glädje.

Dagens musik tips blir kort och gott: Lita Ford, efter som hon gjort klassiska och odödliga låtar som t.ex: Kiss me deadly, Close my Eyes forever, Only Women bleed, Lisa, osv osv så platsar hon absolut bland hårdrockens många ikoner.
Och vilken tonårs pojke hade eller har inte en "crush" på henne liksom?
(Låter bilderna på henne tala för sej själv)
För ännu mer info om henne så kolla Wikipedia.


    

"Lisa, you are the shelter for my soul
Lisa, you heal my heart when I lose control
As I let my fingers trace
Each time worn line on your face
I know only love creates a masterpiece like you
I know it's true
"

Verkar som oxå att min blogg lockar till sej mer och mer nya läsare och sånt är alltid skoj.
Får positiva kommentarer till och från, det är sånt som håller en igång och gör det extra kul att fortsätta att blogga.
Blir liksom som ett kvitto oxå att man kör på rätt "grej".
Dock har jag ganska klar vision om vad jag vill att bloggen ska ta upp...
Film,Musik och Poker och sist men inte minst... mej och mitt liv :D
Vill oxå passa på att tacka alla er som södjer och följer min blogg och välkommnar er nya läsare oxå!!

Kan avslöja att till helgen är det planerat att jag ska in på den där filmen som jag yrat om i tidigare inlägg oxå, så nu slipper ni fundera mer på det oxå.

"Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log. 
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

Lita Ford <3

2009-05-13 @ 18:07:33
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

Sv: yes! det gör jag!

2009-05-13 @ 18:14:09
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

Sv: javisst.. men jag vet inte om jag ska ha jeans eller klänning ;P

2009-05-13 @ 19:41:06
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: JASSIE

Svar: Om du klickar på namnen jag har länkat till på min blogg i det inlägger du har kommenterat :)

2009-05-13 @ 20:02:05
URL: http://jjassie.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad tycker du om PAris Hilton? Gå in på min blogg och skriv vad just du tycker om henne i mitt senaste inlägg:D

2009-05-14 @ 12:00:07
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Renée

Sv: ja, fast det blev inte utgång alls. jag blev sur över att jag inte hade nått att ha på mig utan att se ut som en jävla köttbulle.

2009-05-14 @ 13:42:53
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn