src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fuck Off And Die...

Var rätt länge sen jag bjöd på ett kort på mej själv så här kommer ett.
Ibland är det skönt att slippa säga saker utan bara visa dem i form av en tröja.
Och du...Glöm inte... "Read between the lines"...



Kom på när jag duscha förut oxå om reklam grejen många AXE spray burkar kör med.
Efter som jag använder både sprayen och shower gel så kan jag avslöja att det verkar inte fungera som dom utlovar.
Kan man stämma dem för falsk marknadsföring??
I spay använder jag just nu PULSE och som gel är det VICE.
Bägge är bra lukter...
Nu till bilden som inte stämmer då



(Funkar inte för fem öre)



(Lite mer rak på sak)
(Tunnel of love?)

Älskar Google när man ska leta rätt på sånt här!!!
Visste ni att om man GooglarGoogle i Google så krachar internet, testa så får du se...

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn