src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Don't Want To Change The World...

"I dont wanna change the world
I dont want the world to change me
I dont want to change the world
I dont want the world to change me
"

Som ni säkert upptäcker nu så har det ändrat en del på bloggen igen, denna gång var det "Reklam Hörnans" tur i ordningen.
Dock är jag inte 100% nöjd med resultatet då det ligger lite snett, iaf hos mej sen vet jag inte hur det exakt ser ut hos dej?
Kanske ni borde skicka screenshots och även berätta vilken browser och upplösning ni kör med!??
Hur som helst så orka jag inte pilla mer med det för jag kom endå inte på ngn bra lösning.
Kanske ska kolla lite på Designa Din Blogg eller helt enkelt fråga Google.
Det gjorde jag igår när jag inte kom i håg hur man länka från bara en viss del av en bild.
Så då fick jag lära mej det igen och att det hette "hotspot", vill du oxå lära dej att göra en "hotspot"?
Klicka här då och jag använde mej av Macromedia Dreamweaver 8.0.
Vet inte om jag är riktigt hundra klar med min "design"  än, har eventuellt en sak till att ändra för att få det hela lite mer stilrent.
Dock har jag kört in mej lite i ett hörn där känns det som, men kanske jag kommer på en lösning snart?
Den som lever får se...

"Tell me Im a sinner I got news for you
I spoke to God this morning and he dont like you
You telling all the people the original sin
He says he knows you better than youll ever know him
"






Nu får vi blicka fram i mot BronsmatchSöndag tycker det inte var ngn speciellt oväntad förlust faktiskt heller.
Tiderna för sändningarna på TV6 är: 15:45 - 18:30 och 20:00 - 23:15 Sänds Finalen.

Dagens musik tips: Lars Demian Asien Igen, förbaskat bra låt och text raderna som sjungs just här är klockrena eller iaf lite skoj (Om man bor i Norrköping)

"å vi tar en sväng till asien
Där beter vi oss som as igen
Vi har råd att bo på lyxhotell
Äta ute varje kväll
Inte som hemma i Norrköping
Här kan man leva på ingenting
Som om man hamnat i himmelen
Kom så åker vi till asien igen.
"

Igår upptäckte jag att en ny Freeroll öppnat upp på Pokerstars och den heter "Nordic WSOP Expedition $1,000 Freeroll"
"Nu har alla nordiska och baltiska spelare* chansen att spela livepoker i World Series of Poker i Las Vegas - med våra exklusiva dagliga $1 000 freerolls och kontantsatelliter!"
(*Endast spelare bosatta i följande länder är kvalificerade för denna kampanj: Sverige, Norge, Danmark, Finland, Lettland, Litauen och Estland.)

Efter som jag kommer spela den finns du nu överhängande stor risk att jag kommer blogga om hur det gått, äntligen får ni igen allså läsa om mina poker bravader!!
Spelade i går men det gick åt helvete, dock gick det lite bättre på 45 borden som jag spelade senare, dock räckte det inte hela vägen till $, men jag skyller på ringrostighet och är endå nöjd med mina placeringar.

Jag måste oxå säga att jag är grymt nyfiken på mina 3 Prenumeranter som jag har via Bloglovin, vill ni ge er tillkänna så skulle jag uppskatta det iaf så tack på förhand för erat stöd.
(Ni andra är inte så dumma heller)

Kom på en annan rolig låt: Helloween - Hocus Pocus den ger ett gott skratt eller bara väcker förundran.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: emmy

Hej!

Det är inte det minsta synd om mig =)

2009-05-09 @ 12:22:21
URL: http://emmy-sthlm.blogspot.com
Postat av: emmy

Det är väl betänkt och jag kan inte se mig själv som ett offer. Jag vet att jag är snygg redan nu, men det finns inget som inte kan förbättras ytterligare. :)



För mig handlar inte operationen om att bli snygg.. utan att bli ännu nöjdare på något sätt. Har man tid, pengar, lust - så varför inte när möjligheten finns?

2009-05-09 @ 12:30:25
URL: http://emmy-sthlm.blogspot.com
Postat av: Therése

Gör "min" lista du också vetja!

Se här: http://www.hanky.se/Therror/70848

2009-05-09 @ 16:15:31
URL: http://www.hanky.se/therror/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn