src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The End Of The Beginning...

Efter som jag nyligen bytt min KategoriBloglovin till Metal så ville jag kolla hur jag låg till på rankingen för skojs skull, var inte så länge sen jag bytte heller.
Vart fan glad och ärad då jag upptäckte att jag låg 5:a på listan
Bild kommer på det här under, och varför jag har "Blur" på titel och adress på dom andra är bara av den enkla anledningen att jag orka inte fråga alla om det var okej om dom syndes på min blogg, så där av så gjorde jag denna åtgärd, bilden syns fortfarande så det kanske går att lista ut endå men det blir iaf lite jobbigare!!



"I'm lookin' out for number one / number one"

Kom på att jag har ju fått en del nya läsare till bloggen.
Så jag tänkte chansa på att dra igång en "Frågestund" igen och hoppas på mer nya spännande frågor och som vanligt så svarar jag på ALLT!
Då detta har gjorts två gånger tidigare så hänvisar jag till dom gammla frågorna oxå i "Sin After Sin..." och "Narcotic..."
Överös mej nu och sprid gärna ut att jag har frågestund så kanske jag får massa spännande frågor!!

Dagens musik tips: Lord Belial
När jag först börja lyssna på dem var det med skivan "Enter The Moonlight Gate" och denna skiva är nog den bästa av dem alla om du frågar mej.
"Kiss The Goat" är dock inte så dum men endå så är den förstnämnda stråt vassare.
Älskar melodierna och uppbyggnaden av låtarna på "Enter The Moonlight Gate" skivan för att inte glömma den underbart vackra kvinnliga sången som dom blandar in i vissa partier... "Realm Of A thousand Burning Souls" är t.ex perfekt exempel på detta.
Här nämns oxå "Lamia" i låten med samma namn för er som minns att jag yrat om det oxå.
Uppföljande albumet "Unholy Crusade" är rätt okej för där håller dom fast lite i vissa saker.
Sen går det lite utför för dem enligt mej.
Lite trist när grupper gör en kanon platta för att sen gå vidare musikaliskt och utveckla sej.
Dock säger jag inte att det är fel eller dålig.
För dom andra plattorna är inte fy skam så sett, men inte lika bra som det "gammla" om ni fattar hur jag tänker där?
(Svårt att förklara kände jag)
Andra album som ni absolut bör kolla in är iaf som följer:
Angelgrinder,The seal of Belial,Nocturnal Beast,Revelation,The Black Curse.
Efter som trummisen "Micke" oxå åkt på den otäcka sjukdomen tinnitus så har bandet oxå lagts på is på obestämd tid efter 17år i Black Metal branchen. Hoppas allt går bra för honom och övriga medlemmar i gruppen.

Uppenbarligen är det så att dom eller iaf i framtiden ska ta upp målet mot The Pirat Bay igen, denna gång med en ny domare för den förra var medlem i "Svenska Föreningen För Upphovsrätt" och där med hade jäv.
Den nya domaren blir då allså Ulrika Ihrfeldt som då oxå vart medlem i samma förening men inte betalat medlems avgift sedan typ 2005, min undran och fråga blir då: Kommer dom få en rättvis dom?
Den som lever får se...
(Källa)   

"Call For Street Justice
Let No Mercy Show
Call For Street Justice"

Nu får det bli mat och en film skulle jag tro.
Och för er som vill lära er en spansk fras som ni säkert kommer ha nytta av så kommer det en här:
la rueda rueda, pero el hámster es muerta! = The wheel is turning but the hamster is dead!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

haha, la rueda rueda, pero el hámster es muerta! ;D

2009-05-19 @ 15:05:03
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

UNDERBAR bil! ;)

Tyvärr befarar vi att den är ganska dyr att äga, så den får vänta tills jag har en fast tjänst, ngn gång i framtiden ... s

2009-05-19 @ 15:05:48
Postat av: Micke

haha. Fjollig?? Det känns ändå kan jag säga. Det ska vara bra mot spänningar och sånt, avslappnande. Sen är det bra för blodcirkulationen med :)

2009-05-19 @ 15:23:14
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Den finns inte att köpa här tror jag. Vad jag vet finns det bara 2 varianter, min och http://www.spikmattan.com/produkter.php

2009-05-19 @ 15:32:39
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Emilie

Mohaha ;) Men det brukar komma in fler,så det är bara att hålla utkik. :) Grattis till rankningen btw!

2009-05-19 @ 17:02:38
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Den Lekande Människan

Ett par frågor:

-Vad har du för favoritfilmer?

-Vad ser du helst på TV nu för tiden? Är det några speciella TV-serier du följer (eller har följt)?

-Vad läser du just nu och har du någon favvo-bok?

-Minns du någon kul/läbbig/märklig dröm du haft och vad handlade den om?

2009-05-19 @ 17:04:22
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Micke

haha, fast det skulle nog inte gå att ligga på. Spikarna skulle gå genom huden. De här är vassa, men går inte igenom. Sen tror jag det är bättre att den är lite flexibel och formar sig efter kroppen :)

2009-05-19 @ 17:44:18
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är nog speciella spikar. Sen härdas man nog efter ett tag, som de där som kan gå på glödande kol utan att bränna fötterna.

2009-05-19 @ 18:08:25
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ska fundera på frågor

2009-05-19 @ 18:16:49
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Vilken är din favoriträtt, förutom nån snabbmat som kebab??

Om du var tvungen att välja mellan att vara döv resten av livet eller blind, vilket skulle du välja?

Vilken är den bästa konserten du bevittnat?

Har du någon drömresa?



Ja det får nog räcka :)

2009-05-19 @ 20:59:41
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn