src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Thrills In The Night...

Snabb rapport då´rå... Nu har jag återställt min "Reklam Hörna" fixat till den lite så det ser lite snyggare ut (jag vet vad jag menar iaf) plus att jag la till så man kan nu även ladda ner min über coola bloglvoin ikon.
Bara att klicka på länken å välj "spara bild som..." resten får ni lösa själva.
Väljer du att använda nått av dem i ngn syfte så är jag tacksam om du hör av dej till mej så jag kan läsa å se det hela.
Vore nice oxå om du använder min blogg som referens oxå.
Tack på förhand oxå!!

Som ni ser så flyttade jag upp "En Hårdrockares Vardag" bilden oxå.
Allt detta för mer estetiskt utförande så nu är jag nöjd för ett tag.
Får se vad nästa steg är eller om det blir nått?

Varför jag gör sånt här?
1. Får sånna ideer ibland.
2. Utmana mej själv i bild redigering och html tänk.
3. Göra bloggen bättre/snyggare
4. Övriga tankar och ideer antar jag :D

Nu är de dax att "soff hänga" vill du följa med??

Glöm inte att läsa min blogg i morgon...
I helgen kommer jag oxå gå in på en speciel film precis som jag gjorde i inlägget "The Omen..."

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Tack, men jag vill inte öppna mig så. Det löser sig :)

2009-05-15 @ 17:58:48
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen ger komplimang

Vilken ashäftig bloggdesign!

2009-05-15 @ 20:00:19
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn