src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Delight And Angers...

Idag tänkte jag länka till den über roliga Nemi serien som var i Extra i morse då dom har en helt värdelös hemsida så gick jag bet på den tanken.
Dock hittade Google denna adress åt mej till Nemi så jag tar och slänger upp 2 klassiker enligt mej från den.
Den först nämnda har jag på kylskåpet (I Svensk version).



Önskar man kunde bli sån som jag nämnde igår oxå :D



Det stog oxå om en bra artikel om Skylten (Linköping) i Extra men inte den heller kan jag länka till då.
Dock hittar ni mer info om detta ställe här.



Nu blir det ett film tips (Var länge sen jag gav det känns det som?)
Drag Me To Hell heter den film som jag tänkte tipsa om, verkar helt i min smak om jag får säga det själv, får se när/om det blir av att se den då´rå.

Kan avslöja oxå att jag har planer på att gå in på EN speciell film precis som jag gjorde i inlägget "The Omen..."
Vilken film det blir tänker jag så klart inte avslöja, och när jag tar tag i inlägget vet jag inte heller men de blir snart iaf.
Ska fixa lite med min styling av bloggen oxå är det tänkt som ni vet.

Ett snus tips ska ni alla få oxå som snusar lös snus.
Testa detta själv igår.
Var lite trött på det lite halv torra snuset jag hade i dosan så då gjorde jag som så att jag satte på lätt droppande vatten och lät det sedan droppa ner på snuset så man ser att det blir lätt fuktigt, in i kylen igen över natten och vips har du snus som smakar som ny köpt... Enjoy!!

Nu ska jag gå in på ett ämne jag dragit mej för att gå in på...
Sweden Rock Festival, det är nämnligen så att varje molykyl och atom i min kropp vill dit men efter som jag inte har ngn biljett än (Fåtal 3-dagars kvar) och troligen inte kommer ha råd till en (Kostar 1990:- + förköp) så får man tyvärr avstå.
här är Postern för banden i år så förstår ni säkert varför jag lider extra i år?
(Någon som vill sponsra mej??)




Tänkte snabbt hoppa över till yttligare ett film tips jag själv snubbla över nyss G.I. Joe The Rise of Cobra.
Verkar vara exakt den typ av action film jag gillar, rätt fett oxå att de fäller Eiffeltornet!!

Eiffeltornet rasar! Nya scener ur G.I. Joe: The Rise of Cobra
Eiffeltornet rasar! Nya scener ur G.I. Joe: The Rise of Cobra


Nu tänkte jag glo på Hockeyn som är på TV´n mellan Ryssland - USA, Semifinal. VM.
För att självklart sen i kväll glo på Sveriges match i mot Kanada.
Lär säkert bli en rysare, det är då oxå Semifinal i VM som gäller.

Dagens musiktips: Edge Of Sanity - Sacrificed en lite udda låt för dem kanske då de spelar dödsmetal till vardags men Herr Swanö lär stått för denna ide.

Och för er som gillar Roxette så ska de nu återförenads en liten snabbis.

Tänkte oxå bjuda på ett fint översättnings skämt oxå.
(de första 30-50 sekunderna)
skämtet finns HÄR

Nu blir de en kall öl och hockey plus ladda för Sveriges matchen som sagt :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Nä, räcker med en pizzavariant :)



Ja, alltså att bara ekonomiskt oberoende och få betalt för att blogga känns som 2 olika saker. Klart att jag med skulle skita i att jobba om jag var ekonomiskt oberoende och bara vara hemma och blogga massor. Men skulle jag exempelvis få lika mycket betalt(eller lite mer kanske) som jag får på mitt jobb nu för att bara blogga så vete sjutton. Det blir ju som att jobba ändå eftersom man ju måste producera inlägg varje dag i princip, det skapar lite press eftersom bloggandet då blir ens försörjning. I och för sig kan man ju jobba när och var man vill. Det skulle exempelvis vara svinkul att blogga direkt från en festival eller liknande.

2009-05-08 @ 18:47:37
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ja, det är dt jag menar. Bloggandet blir mer ett jobb. Sen för att få de där prylarna måste du ju också göra reklam för dem i bloggen. Bloggpartyn blir man ju såklart bjuden på. Sen är det ju upp till en själv vad man vill ge de andra för bild av en :)



Har tänkt tanken att ta med laptop. Men det faller på att batteriet bara håller 3 timmar, vet ingenstans att plugga in den, inget mobilt internet. Sen vågar jag inte lämna den i tältet. Jag skulle lätt kunna få tid att blogga annars faktiskt. Men jag ska försöka att skriva ner lite grejer i år tror jag, som jag sen kommer använda som underlag när jag bloggar om det hela när jag kommer hem.

2009-05-08 @ 19:31:37
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Papper funnkar med. Själv kör jag med mobilen, små anteckningar.

2009-05-08 @ 22:09:13
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag skulle btw inte heller dra mig för att göra reklam, så länge det är saker jag kan stå för.

2009-05-08 @ 22:13:45
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

La en fråga om Sweden Rock & sen ett inlägg ngr rader senare om Metallica...?

Kan man inte ha mer saker än ett i ett inlägg?

2009-05-08 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn