src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Three Little Pigs...

 

Ja jag tänkte snabb snacka lite om poker kvällen igår.
Som vanligt först vart det "Nordic WSOP Expedition $1,000 Freeroll" och det kunde gått bättre för jag spelade riktigt bra till en början faktiskt för att sedan snubbla på målsnöret.
Kommer inte ihåg hu många spelare det var nu dock men säg 4-3000+ pengar skulle man få först vid 810:e plats.
Precis lite innan hade jag kanske 12-10.000+ för att sen så klart gå ner till ca. 2-1000 det var då oxå nära till platsen.
Dock som sagt så vart jag som en marathon löpare som fick håll och skavsår och ont i knäna så jag rammla i hop där ca. 100 meter från målsnöret och landade på 853:e plats.
Kan dock bjuda på lite sköna händer jag fick under kvällen:

Grimgoth vinner potten (2640) med fyrtal, ess (Underbar hand)
Grimgoth vinner sidopotten (2400) med par i damer och Grimgoth vinner huvudpotten (2490) med par i damer
Grimgoth vinner potten (3790) med två par, damer och sjuor
(Ibland har man tur)
Grimgoth vinner potten (2700) med två par, kungar och sexor (Som sagt)

Hade sparat mer men insåg att det blir lite tråkigt kanske?
Efter så spelade jag två stycken 45 bord och på ett av dem så kom 5:e plats och det gav $1,01.
Nog om detta, nu ska ni få se mina poker tillbehör när jag sitter här framför datorn och lyssnar på Hårdrock och spelar Poker. (Ölen är inte alltid med i bilden då jag inte blivit alkolist än vad jag vet iaf)



Kul att den nya mobilen fick vara med oxå, den gammla ligger uppe i vänster hörn och fick inte vara med längre.
2.8:or är inte heller att förkasta!
(Jag har Krokodiler i min kyl, vad har du?)

"can i make you an offer
you can't refuse

i kept my eyes on you
cause i tell you that you lose
"

Läste oxå att Megan Fox tydligen vill bli sexigast igen undrar då hur man blir nått man redan är, men efter läsning av artikeln så förstår jag genast.
Megan Fox kan förövrigt ses i Transformers och snart oxå i Transformers: Revenge of the Fallen Två filmer som är ett måste i samligen om du frågar mej.



(Megan Fox)

Här kommer troligen världens bästa hälso tips oxå där man förenar nytta med nöje.

"It's like you're pointing at me
It's like you put me in shock
You stick a needle in me
Every time that you talk
"

Den texten är hämtad från låten "I'm So Angry" som fick mej att tänka på: Alice Cooper -  Man of the Year, han kan det där med att göra låtar måste jag säga, den sistnämnda är en party favorit hos mej.

David Reece är en sångare som jag ska nosa upp lite mer om, för er som inte vet vem det är så var han t.ex med på Accept plattan Eat The Heat och detta ska oxå vara den enda Accept plattan utan Udo Dirkschneider på sång.

När jag endå håller på så här är det väl lika bra att hoppa på... Dagens musiktips idag blir det flera olika låtar igen, en del har jag redan säkert nämt men då är det troligen för att dom är så förbaskat bra!
Lion's Share - The Bottomless Pit
Backyard Babies - Minus Celcius
Sabaton - In The Name Of God
D.A.D. - Grow Or Pay
Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon
Och för er som gillar den tyngre musiken så rekommenderar jag varmt Funeral Mist´s platta Maranatha.

"Hide from the public eye, choose to appear when it suits you
Claim you're just, killing women and children
Fight, when you choose to fight, hide in a cave when you're hunted
Like a beast spawned from hell, utilizing fear
"

Idag är oxå som Den Lekande Männskan sa: Dax för min film special, kommer troligen framåt kvällen är det tänkt.



Har lite tävlingar och annat smått och gott i sin blogg.

"Chosen by god or a coward insane?
Stand up and show me your face!
"

Insåg just vad klockan var så nu måste jag ta tag i hemmet lite för jag väntar ett besök av Ella idag som skulle dyka på en kopp kaffe :D

"There was a real thin line
Between right or wrong
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

Sv: morrn! :D

Jag snusar general portion - men har bara en snusdosa kvar. Jävla Spanien som inte säljer snus :(



Alla bilder på Lemmy är bra :D

2009-05-16 @ 11:47:18
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn