src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Web Of Lies...

Tänkte börja med en fråga i detta inlägg.
När jag spelade poker igår så var det en som använde en bild på en arg apa som jag tyckte mej känna igen.
Men kom inte på vad den heter!!!
Fråga Kevin oxå men han hade igen koll.
Så nu frågar jag Den Lekande Människan eller någon annan som kan tänkas ha koll på läget!!
Vad heter denna filur??



(Evil Monkey - Famliyguy)
Stort tack till Emilie!!

Idag är det underbart väder ute så jag vet inte vad man ska hitta på faktiskt, tomt efter Kevin är det oxå så klart.
Det blir kanske iallafall att avverka lite av dessa serier eller likandne jag ska se, men samtidigt så är de fint väder så de vore nice och sitta ute lite, kanske me en kall öl.
Dock är de rätt drygt tycker jag och sitta ensam.
Kanske inte blir nått av dom alternativen, men då är det väl huvudsaken att man tänkt tanken????

"The scream of the demon
There's evil about
They've come to possess us
Out demons out!
"

Dagens Musiktips: Iron Maiden
Kult gruppen...Ikonerna...Idolerna...
Efter som grabbarna nu oxå är hyper aktuella med sin dvd Flight 666 är ju nästan ett måste att ta upp dem för dom är så underbara!
Dom ligger bakom många tidlösa album och låtar.
Dom var oxå ett av banden som var med om att skapa N.W.O.B.H.M (New Wave of British Heavy Metal) med en massa andra kult band så klart!
Personligen har jag sett dom oxå två gånger live och när dom bara kört gammalt material.
Det är faktiskt där mitt hjärta ligger mest hos denna gruppen.
Album listan blir då allså lång när man ska göra den.
Men...Here it goes: Iron Maiden, Killers, The Number Of The Beast, Piece Of Mind, Powerslave, Somewhere In Time, Seventh Son of a Seventh Son, No Prayer For The Dying och Fear Of The Dark.

Där tar vi en paus tycker jag.
Här förändras Maidens musik lite kan man säga...
Jag är inget större fan av den, dock finns det lite låtar här och där som har sin lilla charm så klart.
Dock är tiden med Blaze Bayley (Blaze Badley som jag brukar kalla han) på sång (1994 - 1999) ingen tid jag ens kommer ta upp för då var Maiden som en död grupp för mej tills dom äntligen återupplivades när Bruce Dickinson äntligen kommer igen.
Paul Di'Anno som var innan dessa på sång gör en strålande jobb dock.
Efter som jag oxå stannade vid Fear Of The Dark skivan få du allså bilda din egen uppfattning om skivorna som kommer efter, dom som jag nämt finns dock inga onda ord att säga om.

"Let's keep in mind
The sweet relief
I've been waiting
Around so long
Almost
The past century
So let it be
This time's for real
I shouldn't've been
Around so long
Even the walls
Talk to me
"  

Kan avslöja att inom en snar framtid så kommer yttligare en "Coverama" då det vart en stor succé med den förra...
Fan va skoj att folk uppskatta den så mycket...
Värmer mitt gammla kalla hjärta ska ni veta!!!

Nu måste jag ta tag i mat ätande och nått annat (vad det nu blir av alla alternativen som man har).
Så på återseende mina kära läsare... på återseende...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

ingen jävla aning.. aldrig sett apfan förut :D

2009-05-25 @ 14:47:46
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Emilie

Evilmonkey från Family Guy vet du väl ;P

2009-05-25 @ 19:37:01
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Metalnallen

Tackar, kommentera gärna recensionerna! Och sprid vidare sidan till mer metal o rock fans!

2009-05-25 @ 20:03:55
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: photoshopad? vilken då? jag använder mig av Picasa och kan inte photoshoppa :D

2009-05-26 @ 20:12:10
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn