src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

14th Century Plague...

I dag är det Fredag med stort F.
Känns som jag har en del att göra denna helgen eller i alla fall planerat att ta tag i lite grejor, får se hur det blir med det hela, känner jag mej rätt så blir det nog bara massa annat som jag tycker är "roligare".

Planen är i kort: Spela poker (var ett tag sen nu), skriva, kolla på en hemsida (html byggande), dricka några kalla, se någon film (eller fler).
Mitt i allt så vart jag sugen på att börja spela Command And Conquer 3 - Tiberium Wars igen.

Känner jag mej rätt lär jag fastna framför datorn och bara spela spela spela och åter spela.

Känner mej lite hungrig nu också och det gör mej lätt okoncentrerad på vad jag ska skriva här i bloggen.
Ska där med snart äta.
Ska också försöka framot kvällen eller liknande skriva två inlägg som kommer senare i bloggen när jag känner att det är rätt tid för dom, grymma blir dom så klart det lovar jag er!

Jävlar vad klockan tickar på känns det som, ska jag hinna nått vettigt så borde jag nog laga min mat nu och äta.

Trevlig helg!

Dagens Musiktips: Lynyrd Skynyrd
Den amrikandka rockgruppen startade redan 1964 vilket gör dom kult.
Många turner och album har dom hunnit med genom tiden också så klart.
Den mest kända låten med dom är no "Sweet home alabama".
Lättlyssnad och bra musik är det också så det är bara att börja lyssna på dom.
Album att kolla in: (pronounced 'lĕh-'nérd 'skin-'nérd, Second Helping, Nuthin' Fancy, Gimme Back My Bullets, Street Survivors, The Last Rebel, Twenty, Edge of Forever, Christmas Time Again, Vicious Cycle och Gods & Guns.
Nu till den kända låten.

Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama




Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn