src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

It Will Come...

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer som jag fick till mitt inlägg "Hårdsrocks tecknet...".
Har inte hunnit svara på alla men ni ska veta att jag alltid uppskattar era kommentarer, och jag tycker det är roligt att ni uppskattar mina speciella inlägg som jag gör lite då och då, det får mej att vilja göra mer av dom och inspereras.
Har redan en ide på ett till special inlägg.

Vad jag känner att jag har försummat bloggen det senaste känner jag också faktiskt, men när jag kommer hem från jobbet nu så måste jag laga mat det första jag gör för annars har jag en allt för trött och hungrig Kevin och det vill man ju inte vara med om, när jag väl har lite tid över efter allt fixande så går tiden åt att kolla andra saker på nätet eller rent av gosa med Kevin, där med ber jag om ursäkt för detta, försöker lägga den tid som finns över på bloggen så klart.

Tänkte tipsa om en ny öppnad sida som man kan boka in två duktiga fotografer på också.

"2 fotografer består av Malin Helenius och Annika Leinonen, båda
utbildade på Kulturama. Vårt fokus ligger på studiofotografering.

På tvafotografer.com hittar du färdiga paket men vi skräddarsyr även
lösningar som passar just dina behov. Vill du göra något speciellt men
har ingen färdig bildidé? Då kan du överlåta den kreativa biten på oss
"

"Just nu ger vi dig 20 procent rabatt på alla bokningar!
Gäller alla våra färdiga studiopaket. Rabatten gäller ej skräddarsydda
lösningar eller efterbeställningar
"

HEMSIDA


Förövrigt mår jag kanon och jag önskar ibland att jag kunde klona mej, en ganska vanlig tanke när jag vill försöka hinna med så mycket som jag önskar att jag kunde, just nu skulle det bara räcka med en extra person som kunde blogga när jag inte hinner.

Vilket då väckte en idé.
Är det någon där ute som känner att "jag kan minsann göra ett grymt inlägg" så bjuder jag där med in till en gästbloggning igen, ämnet är fritt men det ska gärna passa in i bloggen så klart.

Bara att ni hör av er om ni är sugna och villiga så tar jag kontakt med er för att diskutera ämnet osv.
Men det löser sej då.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, då kanske man inte missar

så mycket egentligen. Jag känner igen mej

i de där man hinner inte riktigt med bloggandet alltid, de finns så mycket annat som också behöver göras. Och då känner man sig lite trist som "försummar" bloggen.

2009-11-25 @ 20:22:28
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Hmm... Ja, alla säger olika. Men jag känner ändå att jag måste se dem!

2009-11-25 @ 21:59:29
URL: http://scars.se
Postat av: SANIBO

ska nog tänka på det där med gästbloggning ;) kul!



sv: ja tänka vad underbart ;)

2009-11-26 @ 14:48:04
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn