src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Eyes Of Ice...

Idag är det Söndag och jag är fortfarande lika laddad och på topp som i Fredags och Lördags.
Jag har faktiskt hunnit med nästan allt som jag planerade med mitt skrivande, film tittande och spelande.
Det enda jag inte gjorde var att titta på byggandet av en hemsida, den är ju så krånglig.
Får komma på ett bra sätt att fixa till så den fungerar och så man förstår sej på den för just nu fattar jag inte mycket av hur den är uppbyggd.

Ännu en gång ställer jag frågan, är det någon där ute som är duktig på PHP?

Idag blir det rätt lugnt och jag ska nog spela lite till, men jag är också film sugen.
Vet inte vad jag ska välja för nått heller för jag är kluven.
Ska jag ta tag i Johan Falk filmerna eller ta någon annan amerikansk film som jag har?

Skulle också vara nice med sällskap, är faktiskt rätt trist och ligga i soffan ensam och glo på film.
Men för att citera en kommentar jag fick för ett tag sedan: "Det ända som egentligen är helt ok att göra själv är att gå på toaletten. Allt annat är roligare när man är två".

Och nästan det svåraste beslutet som jag dagligen brottas med: "Vad ska jag äta idag?"
Fan vad jag avskyr att hitta på maträtter och laga mat.
Önskar jag kunde äta ute hela tiden så man slapp bry sej.

"Men då kommer du ju bli tjock" tänker du?
Nej, det kommer jag inte för jag har levt på skräpmat förr i mitt liv.
Frukost, Middag och kanske även kvällsmat utan att gå upp vikt.

Tilläggas bör att det var när jag var lite yngre än nu men jag verkar ändå ha bra ämnesomsättning trotts att jag inte tränar eller rör på mej, visst är världen orättviss?

Nu ska jag ta tag i maten,spelandet och filmtittandet.

Dagens Musiktips: Ben Jackson Group (Myspace)
För er som känner till Crimson Glory känner där med redan till säkert till Ben Jackson.
Musiken skiljer sej inte speciellt mycket heller vilket jag tycker är bra, vi snackar då om hedrlig hårdrock ala old school.
Ja vad mer ska man säga?
Bara lyssna och njuta!
Album att kolla in: Gold & Dragons, All Over You och Here I Come.
Nu en underbar låt.

Ben Jackson Group - Eyes Of Ice




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

hoppas du hittar på nåt bra att äta, vet hur svårt de är! vi har funderat nu i en timme ungefär :p



hahaha homer han är rolig han :p kul att du gillade min klädsel iaf ;)

2009-11-22 @ 18:45:02
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

huhu tur som fan att dom tagit bort kokainet då iaf :p

2009-11-22 @ 21:18:09
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: jag vet faktiskt inte - har inte spelat det :)

2009-11-23 @ 17:33:13
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Nja, några pannkakor blev det ju inte. Men hade det varit så att jag tänkt göra raggmunk egentligen så hade man ju kunnat sagt att det blev pannkaka av raggmunkarna :)

2009-11-23 @ 17:39:28
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Ja, de är ett av banden som jag tycker har grundat en del av scenen som finns idag. Många band skulle nog inte funnits idag utan Korn. Dock gillar jag mest deras skivor från 1999 och bakåt.

2009-11-23 @ 17:46:31
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn