src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Cannot Be Loved...

Idag är jag på topp och jag känner mej stark, det känns skönt.
Jag har rest mej upp från marken som jag låg på, vet inte till vilket pris men jag kommer att kämpa vidare.
Tar små steg framåt, måste hitta styrkan och modet att våga fortsätta framåt.

Lite "Carpe Omnious" över det hela.
Har insett att jag lovat er lite grymma inlägg också, ska försöka hinna med dom också, får se hur det blir idag.
Kan nog kanske sitta lite extra idag vid datorn för att skapa så ni kan få njuta av dom sedan.

Driver man en grym hårdrocks blogg så får man väl offra lite för sina läsare också, eller vad säger ni?
Kul att se att besökare antalet börjar ligga rätt högt och stadigt dessutom.
Men jag vill bli lite större, legat still nu ett tag så nu försöker jag satsa på att bli större igen, vill ni göra reklam för mej så får ni annars så lär jag nog hitta lite nya läsare själv.

Idag tänkte jag bränna av ett litet speciellt musiktips, en grupp som är jävligt grymma och jag tycker att man upptäcker mer och mer av dom ju mer tiden går.
Men endå så är det tydligen så att man kan glömma bort dom ibland.
Eller vad säger du Lisa? *blink,blink*

Dagens Musiktips:
My Dying Bride
Är man inne på doom metal eller goth metal så bör man absolut kolla in det här bandet.
Personligen tycker jag att deras musik varierar lite från skiva från skiva, men i det stora hela kan man nog säga att det är mest åt "depp hållet".
Ganska nyligen har dom dessutom kommit med ny skiva det här året (2009).
Som sagt tycker jag du absolut ska kolla in denna grupp om du missat dom (eller glömt bort dom).
Album att kolla in: As the Flower Withers, Turn Loose the Swans, The Angel and the Dark River, Like Gods of the Sun, 34.788%...Complete, The Light at the End of the World, The Dreadful Hours, Songs of Darkness, Words of Light, A Line of Deathless Kings och For Lies I Sire.
Bara lyssna och njuta.

My Dying Bride - The Cry Of Mankind




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Zolyra

Ja powersliden är riktigt fin hahaha..

Skönt att du är uppe på fötter och känner dig lite bättre igen, keep it up! :)

2009-11-17 @ 18:10:58
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag har börjat läsa den lite och den börjar riktigt bra :)

2009-11-17 @ 18:22:12
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: linda

skönt att du mår lite bättre idag!



och my dying bride är verkligen otroligt bra <3 hohoh

2009-11-17 @ 18:59:48
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Varit borta från din blogg några dagar, men har nu läst ikapp. =) Haft lite för mycket annat omkring mig.



Ser fram mot framtida grymma inlägg :D

2009-11-17 @ 23:33:10
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Trees

Hårdrock gillar vi! Om jag säger att jag har träffat Craig i Slipknot vad säger du då?;)

2009-11-18 @ 01:06:54
URL: http://mangofisk.se
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åh, nämen kolla! :D det gjorde jag minsann. hade inte tid att kolla nån blogg igår. riktigt bra låt absolut ;)

2009-11-18 @ 17:30:57
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn