src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In My Dreams...

 

Igår var en konstig dag måste jag säga.
Jag satt här ensam och lyssna på musik och drack lite öl då jag fick för mej att gå att köpa lite mera öl.
Då stötte jag på min granne, vart inbjuden av han på lite öl.

Vi gick sedan ner till våra andra grannar där det vart mera öl och snack, helt plötsligt satt vi i köket och jag fick en talrik med en macka på.
Det var crabfish röra på, efter som jag hatar allt med skaldjur eller liknande så var jag så klart lite skeptisk.
Efter en tugga så upptäckte jag att inte smaken kändes utan det var riktigt gott och gick att äta hur bra som helst.

Lite senare serverades potatis och dillkött och det var verkligen länge sedan jag åt det, det var ju dessutom hur gott som helst!

Kanske dags att säga att den grannen är kock nu??

Jag gick sedan hem och satte mej i mörkret och sen pratade jag i telefonen och spelade lite poker.
Det var skönt.

Det blir bra det här.


Nu ska jag också planera in lite av dom grymma inläggen som jag ska ha med i bloggen för er.
Det ska bli skoj.

Tills dess så ska jag äta nu och sedan drömma om bilden jag har med i inlägget, snyggare gitarr får man leta efter.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: anake

Jodå gitarren är snygg.... ;)

2009-11-15 @ 15:04:10
Postat av: Al

Jag är heller inte så mycket för skaldjur! Men efter en å annan öl, så brukar det slinka ner:)

2009-11-15 @ 15:11:29
URL: http://rockfashion.webblogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Lät som en skoj dag ju :)



sv: ja eller hur! känner mig i sånt stort behov av den, haha. ja verkligen :)

2009-11-15 @ 15:25:24
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Clementina

Dillkött är jag lite skeptisk till. Var ett tag sedan jag fick det, inget jag fixar att göra själv precis. Skaldjur gillar jag däremot.



Fortsätt drömma då.....om den snygga gitarren alltså :D

2009-11-15 @ 19:49:48
Postat av: Heyli

jag tror aldrig jag kommer bli redo för black metal heller, försökte själv att hitta nån låt jag kanske skulle gilla när jag läste ditt inlägg men de gick inte, därför jag frågade dig ;) men du hade så rätt så, gillade de inte! jag tycker om att höra vad som sjungs :p men tack för att du försökte :)



men de är ju två av mina favoritlåtar ju! även om jag har väldigt svårt att favorisera.. kanske don't say a word? misplaced? eller en lugn, last drop falls? haha jag gissar hej vilt nu alltså, fan va svårt de var att ge tips :p

2009-11-15 @ 19:50:25
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

de är väldigt krångligt, i början, men när man läst noga i förklaringarna till vad som kan vara fel så brukar man kunna rätta till det mesta.



mitt förslag är att kopiera hela kodmallen och lägga in på en testblogg och ändra i den, eftersom du har många youtubeklipp i inläggen som förstör valideringen, utan dem så kommer du ha mycket mindre fel.



nu vet jag inte om jag vågar säga hur du ska ändra pga att jag ser att du har mycket länkar till tradedoubler och så, och om de kanske inte funkar korrekt om man ändrar, det har jag ingen aning om..



men man ska i alla fall försöka använda så lite stora bokstäver som möjligt i koderna, eftersom i xhtml ska allt skrivas med små bokstäver, även om vissa stora går igenom av nån knepig anledning.. ser i dina koder att inom headtaggen så står det <meta NAME och det borde stå med små bokstäver.. sen har du ju väldigt mycket färdiga script som bara kopierats från nånstans och klistrats in där med, och dessa validerar oftast inte. man kan försöka få dem att validera om man vill men då kanske de inte funkar som de ska..



MEN om du ser att din blogg ser bra ut i de flesta webläsare så är det ju inget måste att ha en korrekt kodad blogg. är bara jag som är väldigt petig ;)



men som sagt, ska du börja greja, kopiera stilmallen och kodmallen till en testblogg och greja där, så du inte förstör bloggen om du skulle göra fel, för det blir lätt fel när man sitter och ändrar, särskilt om man inte är så säker på vad man gör. jag själv ändrar aldrig direkt i min blogg, alldeles för farligt ;) vet inte om jag förklarat speciellt bra men fråga gärna mer om du undrar nåt :)

2009-11-15 @ 20:19:19
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Coolt tyckte jag då. Men nu skäms jag. De felciterade mig och utelämnade lite.

2009-11-16 @ 15:42:59
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Nä, det har jag inte så stor lust med faktiskt haha. Det skulle jag gjort om de inte felciterat. Nu hoppas jag mer på att ingen mer jag känner ser detta.

2009-11-16 @ 15:49:52
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

härligt med sånt spontant :)



sv: eller hur :D

2009-11-16 @ 15:56:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

<3

2009-11-16 @ 16:07:44
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: \m/ Gabriella \m/

sv; tackar!

2009-11-16 @ 17:25:24
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com
Postat av: mp3 downloads

hi, this is nice post ,I am greatful to you.

2009-11-24 @ 13:57:19
URL: http://www.mp3legal.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn