src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nothing To Say...

Jag är lite stressad nu känner jag samtidigt som jag inte alls har någon inspiration för att skriva, är så mycket annat i mitt huvud just nu som ni kanske förstår.
Ska försöka hitta mej själv och någon form av rutin i mitt bloggande så klart så jag kan bjuda på mina gamla härliga inlägg.

Tilldess hoppas jag ni inte sviker mej eller liknande.
Och ber om ursäkt för tråkiga inlägg.
Men tråkiga inlägg är väl bättre än inga alls?

Det har gått bra idag på jobbet och jag har kommit in i det rätt bra så det är skönt, det som ska utredas nu är fortfarande hur det blir med pengar och grejor, busstider osv. har jag rätt bra koll på så nu ska det bara tajmas, Speciellt Kevin veckorna.
Det löser sej får vi verkligen hoppas.

Annars mår jag bra och är på topp så klart, bara alla mina frågor får svar inom kort så kan jag nog kunna släppa det också.

Så ja, det var väl allt för denna gång...

Dagens Musiktips: - (Tar lätt paus där)

Dock bjuder jag på en gammal klassiker som man aldrig tröttnar på.

Eurythmics - Sweet Dreams




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

we're waiting for you :) man kan inte alltid vara på topp.



sv: ja verkligen!

2009-11-03 @ 16:48:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Sv: Haha nej det fick bli utan Gevalia den här gången, dessutom är det Zoega skånerost som gäller :P

2009-11-03 @ 16:57:34
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Clementina

Det ordnar sig säkert allting. Är det långt till jobbet?

2009-11-03 @ 20:15:25
Postat av: Den Lekande Människan

-Grattis till jobbet!

-Business first (men efter Kevin förstås!)

-Eurythmics är grymma!

2009-11-03 @ 23:50:14
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: pelle

haha, eurytmics? väldigt... rockigt av dig ;)

2009-11-03 @ 23:59:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn