src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Strange Highways...

Jag vet inte hur det ser ut i resten av landet men här snöar det, men det är sån där blasksnö så den lär väl inte ligga kvar.
Lite spännande tycker jag att det är...
Snart kanske man får åka pulka och bygga snögubbar och igloos.
Sånt uppskattas både av mej och Kevin så klart.

Idag var jag lite seg i morse men dagen gick som tur fort och jag har varit pigg endå.
Sen strular det till sej med saker och ting på andra plan är väl en annan femma, så nu måste jag reda ut och ringa samtal till höger och vänster för att reda ut hur allt blir.
Varför kan inte allt bara gå lätt för?

Skrattretande.
I morgon ska jag ringa och kolla upp så man vet...
Hoppas och håller tummarna så klart.
Undrar om ljuset i tunneln är ett tåg medans man står och balanserar på gränsen mellan existens och icke existens känns det som.

Hur som helst känns det lite lätt hopplöst, men jag är inte redo att ge upp än.
Det löser sej nog får jag hoppas.

Dagens Musiktips: Fastway (Myspace)
"Fast" Eddie Clarke som varit med i t.ex Motörhead har startat detta grymma band.
Det här är lite gungig rock n roll känsla över och jag bara älskar det.
Man kan inte sluta stampa med foten och digga med.
Underbar musik som du absolut bör kolla in med andra ord.
Album att kolla in: Fastway, All Fired Up, Waiting for the Roar, Trick or Treat, On Target, Bad Bad Girls, On Target Reworked och The Collection.
Här är ett typ exempel på hur dom kan låta.
(och för er som sett filmen Trick or treat känner säkert igen er)

Fastway - Trick Or Treat



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: anake

Hoppas det fixar sig för dig nu när det äntligen börjat hända saker som är positiva :)

2009-11-04 @ 19:41:48
Postat av: Zolyra

Jag har hört läskiga rykten om att det ska snöa lite här också så jag har därför bestämt mig för att absolut inte gå och kolla ut genom fönstret. Jag tänker bara låtsas som ingenting och hoppas för allt i världen att jag inte stöter på någon snö när jag lämnar huset imorgon bitti. (Bör jag nämna att jag inte gillar snö ;P haha))

2009-11-04 @ 20:07:00
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Clementina

Snö......nja, usch nej säger jag.

Det ryktas om att det kommer snö till Göteborg imorgon och det kan jag vara utan. Det blir aldrig någon bra snö här, bara slaskigt och trist.

2009-11-04 @ 21:04:59
Postat av: ebba.

din blogg är riktigt tuff!

2009-11-04 @ 21:59:25
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: Michalw

Hoppas allt löser sig :)

2009-11-05 @ 07:54:44
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Det är bara att jobba på, även i motvind och uppförsbackar - snart blir det bättre! Klyschigt, men så är det.

Själv har jag bockat av en ångestpunkt idag :D, en kvar - sen bär det av framåt!

2009-11-05 @ 13:45:06
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Leena

Jo, han är frän han ;)

2009-11-05 @ 16:54:24
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: AL

Härligt med lite gammal hårdrock:)

2009-11-05 @ 23:19:40
URL: http://rockfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn