src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

All Over You...

Kul att se att ni uppskattade mina två inlägg igår det bara välde in kommentarer hela dagen och kvällen, alla var positiva vilket är ännu bättre.
Alltid kul att få beröm...
Nä, riktigt så var det inte...
På mitt orginal inlägg fick jag 7 kommentarer och alla dom var svar på kommentarer jag skrivit i vissa bloggar.
Samlings inlägget fick 1 kommentar som jag svarade på själv i min blogg.

Jag förstår folk som tappar intresset för att blogga då både statistik och kommentar flöde åker som en jo-jo.
Jag har varit där och ibland är jag där.
Nu försöker jag inte ta åt mej eller bry mej, men det är svårt ibland.
Hur som helst så kommer inte jag lägga ner min blogg än på ett tag.
Har för viktiga grejor jag vill berätta om för er först!!

Igår satt jag ock spelade större delen av dagen vilket var skoj, spelet som gällde var "Medal Of Honor - Allied Assault" och det är både nästan ett kult spel och hur kul som helst, man fastnar lätt.
Egentligen skulle jag tagit denna vecka till att passa på att se massor med film men så verkar det inte bli.

Onsdag (Lill-Lördag), nice as hell, för det betyder att det snart är helg.
Jag ser fram i mot den.

I kväll får jag se om jag ska lägga upp "En helt ny grej som ni inte sett på bloggen tidigare" eller inte...

Dagens Musiktips: Chrome Division
Band från Norge känns inte allt för vanligt? men detta är i alla fall ett sådant.
Med rivig röst och rock n roll känsla över musiken far dom fram som besatta.
Uppskattar deras tempo som nästan känns lite punkigt i vissa partier.
Hur som helst så bör det gå hem hos nästan alla, kan tänka mej det som party musik också.
Ett nytt album vore inte fel heller om dom släppte.
Album att kolla in: Doomsday Rock'n'Roll och Booze, Broads & Beelzebub.
En av många sköna låtar...

Chrome Division - Serial Killer 
 





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Nicke

lät rätt bra det där. Lite motörhead influerat liksom.



Nja jag gillar inte den alls :P. Jag gillar en del av immortals tidigare album så det e ju inte så att jag sågar dom för att jag tycker det e kul. Hade gärna sett att dem gjort nåt som e värt att lyssna på.

2009-10-07 @ 11:24:11
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: zolyra

Nej inte fan lägger du ner bloggen när jag precis försöker ta mig tillbaka till den lilla bloggvärlden, om jag inte har något att läsa vad ska jag då tillbaka för? Har ju bara ett fåtal som jag följer. Hang in there :)

2009-10-07 @ 12:11:59
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: zolyra

Jo men det är under tvång ju :( Vill inte sluta egentligen, är inte alls redo för det vilket gör det hela mycket irriterande hehe. Ja den där miljonvinsten har jag efterlyst ett tag nu, börjar tro att den inte kommer faktiskt =/

2009-10-07 @ 13:28:48
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Michalw

Aldrig hört de där, rätt bra, lite Motörhead över dem :)

2009-10-07 @ 15:42:44
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Du behöver väl inte lägga ner bloggen bara för det? Kan ju hända att alla inte kollar bloggen varje dag. Jag exempelvis såg de inläggen först idag! Metalbloggarna gotta survive!

2009-10-07 @ 23:03:07
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

AERIME:

Du är den andra som kommenterar och tycker inte jag ska lägga ner min blogg.

Inlägget handlade dock om att jag fröstår dom som lägger ner.

Skönt att höra dock att folk gillar det man gör :D

2009-10-07 @ 23:23:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Ahhh...Chrome Division är ju bara mumsiga att höra på.Har svårt att sitta still när jag hör dem ;)

2009-10-08 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn