src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Soul Collector...

Så var det äntligen dags för mej igen att damma av lite av mina samlingar som jag har här hemma för att visa upp för er.
Det var faktiskt grymt länge sedan jag gjorde detta på bloggen måste jag erkänna.
Sist var 2009-07-13 då jag visade upp min vinyl och promo samling.
Anledningen för detta långa avbrott?

Jag har helt enkelt glömt bort...
Här kan du se resten av mina samlingar om du är intresserad.

Nu till denna.




 


General tändsticksask
  

Den här upptäckte jag faktiskt ganska nyligen, den har tydligen legat i min byrålåda här i dator rummet.
Hade inte en aning om att jag ens hade den, nu mer står den i min bokhylla i vardagsrummet.
Ber också ursäkt för dom något suddiga bilderna men som sagt är det inte så lätt att fota ibland.



Norrlads Guld - Lovikavantar
 

Minns att man fick dessa med vid inköpet av ett 6-pack Norrlands Guld på Statoil för herrans många år.
En heders plats på min hatthylla har dom sedan dess haft.



Norrlads Guld - Julpyssel
 


Ingen anning var eller hur jag kommit över denna, men så här till juletider är den alltid lika skoj.
Dock så kommer den inte användas men den är ett lite roligt inslag in min samling tycker jag.



Iron Maiden - Kalender år 1993
 
 

Inköpt i Brighton - London dock inte av mej.
Som ni ser har jag också satt dit två Piece Of Mind pins på den också, en med Iron Maiden på och en utan.
Roliga bilder på medlemmarna är vad den innehåller som ni kanske ser. :D




Immortal - All Shall Fall
 
  
  

Det senaste tillskottet i skivsamlingen och jag bara älskar när band väljer att släppa såna här underbara limited edition CD´s.

Det var allt för denna gång, kanske i framtiden kommer min samling att utöka och då får ni reda på det så klart.

Vilken vart din favorit??

"And when I walk the streets
Kings and Queens step aside
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Vilken samlare du är. Festligt. Hur kommer det sig? Har du svårt att slänga grejer över lag eller? Lovikavantarna borde du ju använda. Sedan såg jag en sak ur dina andra samlingar: "En snus spottkopp"....snälla vidareutveckla detta för mig. Vad har man det till? Jag har ju lite fobi för spottande och harklande så när jag hör ordet spottkopp så får jag liiite ångest. :S......:D

2009-10-06 @ 19:46:14
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Tackar.

Ja,du det kanske är så att jag har svårt att slänga vissa saker vad vet jag?

Spottkoppen är enkelt, den lägger du begagnade snus i, efter som den går att stänga så slipper man lukt också.

Dock bör den tömmas med jämna mellan rum, används inte så ofta av mej.

Lovika vantarna är redan använda en gång men då vart dom lite smutsiga.

Samlar objekt ska inte användas med andra ord :D

2009-10-06 @ 20:01:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Thina

Höhö har med såna lovikavantar ;p



Ja, imorgon ska jag ta o prata med dom på riktigt på dagis, blev inte helt bra sist.. man fick en liten chock. Både jag o personalen..



Jennie är 1,5 år. Och en månad ;)

2009-10-07 @ 11:03:50
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn