src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dark Funerals Nya Omslag...

 

Igår så avslöjade Dark Funeral äntligen hur omslaget till deras kommande skiva "Angelus Exuro pro Eternus" kommer att se ut, i samband med det hela så ändrade dom även designen på deras hemsida.
Omslaget är ännu en gång gjort av Morbid (Daniel Valeriani). 

Skivan kommer finnas tillgänglig den 18:e November genom Regain Records.

Redan nu avslöjar också grabbarna detta:
"The album will be released in a couple of different formats. One of the first officially confirmed information is that the very first editions will be a 2 DISC Limited Edition [containing 1 CD + 1 Live DVD]. The bonus live DVD offers approx. 55 minutes of all previously unreleased material. Professionally filmed with 6 cameras during the band’s highly acclaimed 15th anniversary special show, which has been commended as a “firestorm” during the P&L Festival in Sweden 2008, cannot be missed! The album will also include the brand new video for “My Funeral."

Dark Funeral

Jag kan knappt vänta längre!
Detta är nog också bland dom snyggaste omslag jag sett på länge.

Vad tycker du??


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

what?! Vad säger du? Det har jag visst, i menyn till vänster. Den syns hur bra som helst :O

2009-10-20 @ 11:52:51
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jo, omslaget var snyggt och en orgie i photoshop, men eftersom jag älskar photoshop så är ju det bra. Det enda jag inte gillar är buffeln eller vad det är högst upp. Jag gillar ju inte vare sig skelettliknande varelser eller varelser som ser "döda" ut på det sättet. Jag mår lite illa av dem. Värst är det med skelett....även riktiga, gillar inte "ben".

......haha, det lät knäppt men så är det.

2009-10-20 @ 13:37:00
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Den är bara snygg och du kanske ska söka för din skelettfobi ;) ^^

2009-10-20 @ 13:45:50
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Ja, jag får kanske göra det, söka för det alltså, den och mina andra 29 fobier.....:D....typ vissa ord jag inte kan uttala för att jag tycker de låter så äckliga att säga tex "färs" i ordet "köttfärs".....hatar det ordet, undviker det till varje pris. Haha.....gud va roligt, jag är ju knäpp helt klart.

2009-10-20 @ 15:26:22
Postat av: Michalw

Jävligt snyggt, men svårt att säga om det är det snyggaste jag sett :)

2009-10-20 @ 17:58:57
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn