src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Desperate Times Desperate Means...

Oj, vad seg jag är känner jag, halvvaknade till i natt också och kunde inte riktigt somna om.
Det är mycket jobbigt faktiskt.
Men trotts allt detta negativa så finns det nått positivt, det är dags igen för att Kevin ska vara här hela veckan igen.
Kan knappt bärga mej. Ska bli så kul att få träffa han. Vad vi sedan ska hitta på får vi se som alltid.
Hoppas på lite skoj väder så man kan vara ute men det är nog inget att hoppas på efter som hösten börjar komma mer och mer.

Annars (trotts segheten) är det bra med mej som vanligt.
Har redan börja tänka ut lite inlägg som ska komma ut i veckan.
Ska bli skoj att få se vad ni tycker om dessa inlägg så klart.

Känner att jag bara svamlar nu så det är väl lika bra att lägga ner ;)

Dagens Musiktips: Brand New Sin
Fick detta som ett tips själv för ett bra tag sedan nu, sedan dess har jag lyssnat in mej lite halv så där kan man säga.
Men det jag har upplevt hittills är bra, skön mix av låtar brukar dom ha.
Dom mer riviga är bättre tycker jag men även dom lugnare går hem.
Nyligen kommit med en ny platta nu som man måste kolla in så klart.
Annars så funkar det mesta så det är bara att köra på.
Album att kolla in: Brand New Sin, Recipe For Disaster, Tequila och Distilled.
En skön låt helt enkelt.

Brand New Sin - My World





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Inte vara seg nu!

Jodå, det skall bli fint väder denna vecka, ivarjefall här på västra sidan :)

2009-10-12 @ 12:55:38
Postat av: Malin

Den låten är go! :D

2009-10-12 @ 16:24:26
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/
Postat av: Micke

En riktigt go´ låt.

Den hamnar på min sida också. :-)

2009-10-12 @ 22:21:43
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Micke

Nu ligger den på min sida. :-)

2009-10-13 @ 20:04:32
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Emmelist

oh måste kolla upp brand new sin mer... bra tips! får man tacka för :D

2009-10-13 @ 22:54:26
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn