src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Isn't It Time...

Idag tänkte jag ju få berätta för er hur det var på denna spännande "introduktion" som jag skulle ha varit på idag.
Det var uppskjutet till nästa vecka eller liknande så i stället var det en gruppträff som var lagom givande.
Fått mer kött på benen nu iaf.
"Introduktion" innebär att man bli omkring visad och får kläder och så vidare, sen blir det 1-2 veckors praktik för att "säkra" jobbet, gammal hedlig gallring kanske man kan kalla det, sen vet man ju aldrig om det blir på detta sätt så klart.
Den som lever får se.

Spännande är det i alla fall.

Vad har jag mer att berätta?

 

Nu undrar ni säkert vad detta är för bild jag lagt ut.
Det är nämligen så att när Kevin och jag är på våra äventyr har han en tidens att plocka på sej saker han vill ha med sej hem, så som stenar, pinnar och kastanjer.
Pinnarna får stanna utanför men resten har han ofta i sina fickor som man sedan hittar.

Det fick mej att tänka på vart han fått detta samlarbegär i från?

Det faktum att jag inte kastat dessa stenar och kastanjer kanske avslöjar det hela?
Ja, bra att ni tänker som jag. Vi skyller på hans mamma!

Dagens Musiktips: Steelheart
Med skön 80-tals känsla rockar den här gruppen på.
Man blir nostalgisk över känslan och glad.
Det är som det ska vara med andra ord.
Ett par uppbrott har dom haft men sedan 2006 kör dom på i gammal god stil vilket är otroligt skönt.
För er som gillar filmen "Rockstar" så är det Miljenko Matijevic röst ni hör också.
Denna grupp är alltså helt värd att lägga ner lite tid på.
Album att kolla in: Steelheart, Tangled In Reins, Wait, Just a Taste och Good 2B Alive.
Självklart blir det en låt med dom från filmen "Rockstars".

Steelheart- We All Die Young





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja självklart vet jag det ;) haha,



WHY NOT SEPTUM?

2009-10-21 @ 17:01:20
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha fan.. det blir ju inte bra om du ska tycka det ;)

2009-10-21 @ 17:05:15
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också ett samlande barn här hemma som samlar på samma grejer som du beskrev. Ett tag var det även döda insekter men där känner jag går en gräns eftersom jag inte gillar kryp av olika slag. Allra minst ha in dem i mitt hem. :)

2009-10-21 @ 19:35:06
Postat av: Clementina

....det var jag som skrev ovan text......min dator flippade ur samtidigt och namnet försvann.......tjing ping.

2009-10-21 @ 19:36:40
Postat av: Zolyra

Hahaha

Rule nr 1, always have someone to blame!

2009-10-21 @ 21:08:02
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: UFC-skadad ja :) Drömmer om att få uppleva en gala live nån gång.



Ang WCW så har ajg inte 100% koll. Följer inte wrestling nåt speciellt längre. Tycker det var bättre på 90-talet, när Hulk Hogan, Ultimate Warrior, Jake The Snake och en massa andra var favoriterna. Det ska ju vara fejk alltihop, känns som det är mer uppenbart nu än förr till och med. Lite för mycket akrobatik och såpa-aktigt över det hela. Många grejer är ju uppgjorda från början.

2009-10-21 @ 22:49:46
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Ha Ha - Jag har en liten treåring här hemma som även han samlar på precis de saker du räknar upp. =)

Prydliga högar blir det som lille Zach bär in... och pappa bär ut...

2009-10-22 @ 00:25:50
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn