src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Its Hard To Find A Way...

Efter som jag vet att det är en del av er som följer Mickes blogg som läser min så vill jag hjälpa han med att illustrera med bild hur stora pizzor Cicci´s har här i Norrköping.
Ni kan själva läsa hans inlägg om det hela så klart.

Kortet är ganska gammalt men jag tror att det fortfarande är sannings enligt om jag ska vara ärlig.

 

Det är en 2 liters Cola som står på bordet, annars kan ni alltid jämföra med bordets storlek.
Vet du någon pizzeria som knäcker detta?

Idag är det nästan som något magiskt hänt i min kropp, den börjar vakna till liv lite, jag började fundera på varför?
Sen kom jag på orsaken, och den var ju busenkel.
Det är ju "Kevin vecka".
Då kan man ju inte gå omkring och vara tom och deppig förstår ni väl?

Alltid lika skoj när han är här, ska hämta han lite senare på dagis och sen tar vi dagen som den kommer.
Min sol har gått upp över det frusna landskapet som jag bott i nu ett tag.

I veckan här väntar jag på besked när det här med jobbet ska dra igång också så klart, ska bli spännande måste jag säga.
Stora förhoppningar har jag så klart också.

Pokerspelandet igår gick ju som det gick, men så är det, man kan inte alltid vara på topp liksom så jag är van.
Dessutom så spelar jag för det är kul, vinna är en fördel.

Dagens Musiktips: Axel Rudi Pell
Den som gillar gammal hederlig hårdrock lär också gilla detta.
Det är inga konstigheter eller krusiduller utan det är rak på sak.
Många härliga låtar och album i vanlig ordning.
Helt klart värda att ha i CD Samlingen enligt mej.
Album att kolla in: Wild Obsession, Nasty Reputation, Eternal Prisoner, Between The Walls, Black Moon Pyramid, Magic, Oceans of Time, The Masquerade Ball, Shadow Zone, Kings and Queens, Mystica, Diamonds Unlocked och Tales of the Crown.
Nu en gammal härlig låt.

Axel Rudi Pell - Cry Of The Gypsy





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: dom är grymma :)

2009-10-26 @ 14:09:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Oh fuck! Skickar du över en sådan där pizza tack? :P

Skönt att det ljusnar lite, hoppas det fortsätter så nu :)

2009-10-26 @ 14:38:10
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Michalw

Min pizza var mer oval, men ändå större än en vanlig.



sv: Nä, har redan koll på vilka chips och sånt som jag brukar gilla. Är skapligt trött på sånt, sen är det ju inget vidare nyttigt heller.



Tror inte jag ska på Halloweenfesten som det ser ut nu, inte så pepp på att klä ut mig och så.

2009-10-26 @ 15:40:24
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Clementina

Orkar du äta upp en hel sådan pizza? Den var ju gigantisk.

2009-10-26 @ 17:37:38
Postat av: Grimgoth

Clementina:

En hel sådan pizza orkar jag inte på engång om det var så du menade.

2009-10-26 @ 17:52:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn