src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Paint A New World...

"All board step right this way
The dark ride is leaving soon
Just sign your name on the dotted line
"

I stället för att göra ett vanligt inlägg som ni är så vana med vid det här laget så tänkte jag ta upp en annan grej som jag vart inspirerad av Heyli.

Så mina kära läsare nu måste ni krypa upp från era stenar som ni gömmer under och säga mej "Hur uppfattas jag genom bloggen?"

Vill veta vad ni har för bild av mej helt enkelt, vore grymt kul att få läsa om.
Positivt som negativt, jag vill också kunna förbättra om jag nu har något negativt här i bloggen t.ex.

Nu kör vi hårt!!
Gör mej inte besviken nu mina kära läsare, överös mej.

Nu ska jag fixa lite inför kvällens Helloween party.
Förbered er på en mycket cool fotodump sen ;)
(Får vi hoppas)

"This is Halloween, everybody make a scene
Trick or treat till the neighbors gonna die of fright
It's our town, everybody scream
In this town of Halloween
"

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Renée

Du verkar vara en trevlig kille men med ett rätt tråkigt liv, haha. Inget illa menat :)

Du sätter din son och musik i första rummet och du verkar vara stå stadigt där du befinner dig i livet.

2009-10-31 @ 12:57:58
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

Du verkar vara en trevlig kille men med ett rätt tråkigt liv, haha. Inget illa menat :)

Du sätter din son och musik i första rummet och du verkar vara stå stadigt där du befinner dig i livet.

2009-10-31 @ 12:58:11
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Renée:

Att jag har ett rätt tråkigt liv just stämmer faktiskt, inte lätt att vara arbetslös.

Det andra stämmer rätt bra också.

Tackar!

2009-10-31 @ 13:01:56
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: SANIBO

vet inte om jag kan svara på den där frågan? eftersom jag inte bara har en bild av dig från bloggen,



sv: thanks :) detsamma,

2009-10-31 @ 13:55:59
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Nightmare before christmas <3

Jag uppfattar dig som ganska sprallig på något sätt. :P



svar: tack! du menar att jag bör bära klänning oftare?

2009-10-31 @ 13:58:30
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: SANIBO

du verkar dom en störtskön kille med fötterna på jorden- som älskar sin son väldigt mycket och brinner för musiken. live like a rocker, die like a rocker, right? du verkar ha levt ditt galna rockerlife men nu har din son och är lite lugnare och glider vidare i livet. but still like a rocker!

2009-10-31 @ 15:21:59
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Clementina

Ja, min bild av dig via bloggen är:

Älskar musik och speciellt texter som du verkar ha ett fotografiskt minne av och som du sedan slänger in här och där. Du lever lite ungkarlsaktigt i din lägenhet där du har samlingar av olika slag :) haha....det lät lite mysko kände jag nu men, men....

Du undviker att laga mat och äter därför inte så ofta, isåfall pannkakor eller pizza och en massa chips och en del öl. Till detta lyssnar du oavbrutet på musik varvat med en massa film. Eller så myser du med din son.

Du är väldigt hårdrockig och det är en stil du håller hårt på. Du är mycket förtjust i bilder med skelettliknande varelser och döda djur....haha, lät mysko igen.....:)...jag tror du fattar.

Men framför alllt verkar du vara en kul och humoristisk typ, godhjärtad och oftast snäll. Sen skulle jag kunna säga lite mer men det gör jag inte här ;)

2009-10-31 @ 15:50:20
Postat av: anake

Du har humor, verkar vara en snäll kille som vill andra väl. Men ibland ser dina ögon väldigt ledsna ut, som om du saknar nåt eller minns nåt ledsamt. Du brinner för musik och film. Känner dig hel när din son är hos dig. Hoppas verkligen du får ett jobb så ekonomin inte knäcker dig :)Du verkar vara en väldigt schysst kille med glimten i ögat ;)

2009-10-31 @ 17:01:31
Postat av: sCyth

jag har inte hunnit skapa en uppfattning än, men jag återkommer..

2009-10-31 @ 18:30:16
URL: http://scyth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Sheriilyn, Sanibo,Clementina och Anake:

Tack ska ni ha, ni är underbara!

2009-11-01 @ 10:28:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Heyli

åh du gjorde ett sånt inlägg du med, visst är de roligt att läsa folks svar? :)



jag tycker du verkar vara en rätt lugn och snäll person, med mycket djupa tankar tror jag. tror också att du är rätt påhittig, vet inte riktigt varför men jag har en känsla av det bara :) att du älskar din son tycker jag kommer fram väldigt bra också här i bloggen! sen att musik och film är dina stora intressen behöver jag ju inte ens skriva, det ser ju vem som helst :)

2009-11-01 @ 21:55:14
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn