src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Refresh The Demon...

Med det tomma skalet som jag nu sitter så i fortsätter jag min kamp för att hitta inspirationen och känslorna.
Jag går på grymt lågt varv för att spara energi, slagit av en sak i taget.
Det blir bra tror jag, gäller att inte bränna för mycket energi nu bara för det är inte mycket vi har att jobba med just nu.

Där inne, säkra i pandoras ask, har jag stoppat undan alla känslorna tills vidare.
Snart får jag säkert öppna den och känna mej så där härligt levande som förr.

Mina ögon ser ännu ljus och härlighet så jag lever här i mitt dvala.
Passar mej perfekt.

Ingen stör mej i min djupa sömn, inget kan väcka mej från min djupa sömn.
Jag sitter här som en robot och visar inget utåt, ingen märker nått och planen är genial.

Dagarna ser likadana ut för att inte förvirra sej i massa konstiga aktiviteter som man endå säkert skulle göra halvhjärtat.
Jag vet att min tid kommer.

Dagens Musiktips: Sator
Med lagom gungiga låtar så har den här gruppen underhållit oss ett bra tag nu och dom gör det bra.
Jag har själv faktiskt fått sett dom live och det var skoj måste jag säga.
Att dom fortfarande är verksamma är ju kul så klart.
Slå ett öga på dom, för det är dom absolut värda.
Album att kolla in: Slammer!, Stock Rocker Nuts!, Headquake, Barbie-Q-Killers vol. 1, Stereo, Musical differences och Basement Noise.
En av mina favorit låtar.

Sator - I Wanna Go Home




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den här låten kastar mig tillbaka till högstadiet. Då nöttes den flitigt. Du har en riktigt snygg blogg! Ha det!

2009-10-25 @ 12:26:03
URL: http://metalmama.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

tack så mycket :D

2009-10-25 @ 14:26:56
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Mandy

I wanna go home är ruggigt bra, den har man hört i alla tider! Annars har jag inte hört så hemskt mycket av Sator. Men får fan ta och lyssna in mig mer på dem!

2009-10-25 @ 16:41:21
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn