src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Story To Tell...

Hittar jag inget annat intressantare att publicera i kväll så kommer mitt "Grimgoth" inlägg då, vore bra om ni säger er åsikt om det så jag kan ändra eller lägga till nått, ok?
Räknar med er nu så svik mej inte nu.

"I think I'm a clone now
There's always two of me just a-hangin' around
I think I'm a clone now
'Cause every chromosome is a hand-me-down
"

En gammal tanke återuppstår i mitt huvud, det här med klon.
Skulle behövas i morgon.
Jag ska nämligen lämna Kevin på dagis samma tid som jag ska vara på ett möte som är relaterat till AF.
Får ringa mitt X och kolla om hon kan ta honom idag istället, eller så gör jag som så att jag ringer dagis och pratar in på telefonsvararen och säger att jag kommer lite tidigare med han.
Undrar vilket som blir bäst?

Efter som jag har saknat han i helgen här så vill jag ju så klart umgås med han så mycket som möjligt.
Dessa beslut.

Var det någon som läste mitt inlägg "Tonight In Flames..." ?
Ingen som kommenterade det iallafall, skitsamma bara en tanke.

Jag är förövrigt på topp som vanligt så nog om det.

Dagens Musiktips: Death
R.I.P Charles Michael "Chuck" Schuldiner - 13 Maj 1967 - 13 December 2001 R.I.P
Tycker vi börjar så för att gå vidare med snacket, detta är ett band som nästan är ett måste när man snackar dödsmetal. Många anser att det var här det började 1983.
Helt otroligt vilka killar och musik.
Finner inga ord, kolla upp dom är det enda jag kan  rekommendera.
Album att kolla in: Scream Bloody Gore, Leprosy, Spiritual Healing, Human, Individual Thought Patterns, Symbolic och The Sound of Perseverance.
Jag får gåshud när jag hör och ser denna video.

Death - Lack of comprehension





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

sv; Öh, ingen aning faktiskt.. hah! Bra var det iallafall :D

2009-10-18 @ 12:34:57
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag tycker du skall ringa till dagis och säga att han behöver kommer tidigare imorgon. Förutsatt att det inte är typ 6.00 han behöver lämnas så skall väll inte det vara några problem.

2009-10-18 @ 14:08:36
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Nej, det handlar typ en timme tidigare.

Men känns osäkert att bara lämna ett medelande och hoppas det "är ok" om du fattar vad jag menar.

Vi får väl se...

2009-10-18 @ 14:30:50
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: SANIBO

jag läste det inlägget :)



sv: ja men gudja. dom har gjort så mycket bra! nästan allt dom gjort är bra,

2009-10-18 @ 15:01:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jo då, det kan man göra på dagis förutsatt att klockan är minst 8 när han skall lämnas och de har tillräckligt med personal på plats, vilket de brukar ha vid denna tid.

:)

2009-10-18 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn