src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Teddy Bear...

Efter som ni redan vet en hel del om Kevins nalle så tänkte jag nu ta er med på en resa bakåt i tiden och där med visa er lite mer historik om denna nalle och hans äventyr i handen på Kevin.

Jag minns inte exakt när vi införskaffade denna nalle men det var väl som allt annat under den tiden.
Vad ska man köpa?
En spännande resa, mängder av saker införskaffades som kan tänkas att vi skulle behöva.
Självklart vart det en hel del gosedjur.
Ninnis
 

Bland dom var ett gosedjur som fick namnet Ninnis, till en början så verkade den som en favorit eller så var det så att vi försökte få han att välja just den.
Den bland en del andra gosedjur var ju dessutom alltid med där i sängen, även nalle.
Den var burrig och mjuk och såg jätte fin ut.

 

Där kan ni själva se vad jag menar, kortet är från 2005-10-15 och jag tror det är nog det enda kortet på han från den tiden.
Någon gång här måste han där med gjort sitt val.
Det var Nalle som gällde.

 

Åren har nu gått och resan har varit lång, Nalle är inte längre burrig eller ny.
Vilka resor och åren har varit ganska tuffa för Nalle som ni märker.
Men kärleken till Nalle är nog lika stor då som nu.
Det går bara inte att vara utan den!!

Hoppas ni gillade denna resa och nästa gång du ser Nalle så kan du ju hälsa, för nu känner ni ju varandra lite bättre.

Tänkte avsluta med mitt kanske bästa och roligaste tips till nyblivna föräldrar.
Ta kort och det i mängder, ni anar inte hur fort det går och hur kul det är att sitta och kolla på kort så här i efter hand.

Jag/Vi har kort enda från ultraljuds bilder fram till dagsdatum.
Jag vet garanterat att jag har kort på Kevin och även korta filmklipp på han och det är en ganska stor mängd och jag upptäckte att det var även en rolig siffra.
666st kort och filmer är det på han, sen finns så klart mer men dessa är som sagt bara på Kevin.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Får man vara så fräck och på tal om nada fråga vad du gillar Mustaschs nya album? :)

2009-10-03 @ 19:10:23
URL: http://scars.se
Postat av: Grimgoth

Mandy:

har faktiskt inte hunnit lyssnat på Mustasch nya men det kommer det med.

2009-10-03 @ 19:17:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Thina

Ja, gud kort måste man ta hur många som helst hela tiden! Tiden bara springer iväg! Anade aldrig att det skulle gå såhär fort! Jätteskoj med nalle, fast ja han ser ut att ha några år på nacken om man säger ;) Lova att aldrig kasta den! Min pappa kastade min sådan nalle.. Jag grät i flera år!

Jag minns inte hur jag gjorde röran riktigt alltså men jag skulle kunna säga ungefär egentligen. Men jag ska göra röran ikväll igen så jag slänger nog ut ett inlägg om det då fler undrat. Håll utkik!

Kul att ha lite kontakt med dig igen! Kram kram.

2009-10-03 @ 19:45:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn