src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Things To Do Before We Die...

Som ni alla säkert redan förstått så hade jag en super dunder underbar dag igår.
Det hela började ju med att Immortal skivan kom hem till mej och jag fick där med en kanonstart.
Inte sämre vart den heller när vi senare drog iväg på fikan som vi planerat in.
Det var verkligen underbart att få träffa dej igen.

Har så mycket planer och ideer som jag vill få in i bloggen så jag ska försöka hitta tiden att sätta mej här och bjuda på dom.
Svårt efter som Kevin är här och vi hittar på massor av saker... Men jag ska försöka.
Självklart gör jag en liten teaser redan nu.
Film Special - I Början av nästa vecka, En helt ny grej som ni inte sett på bloggen tidigare - Troligen nästa vecka, En special djupdykning inom lite musik - Troligen nästa vecka, En "nalle" special - Troligen denna vecka.
Återuppta "mina samlingar" - troligen denna/nästa vecka...
Det är väl så planen ser ut, under tiden kommer jag självklart försöka bjuda på massor av spännande prylar som kommer vara en fröjd för ögat...

Idag ska vi också på lätta äventyr så jag har egentligen inte tid för detta, men jag gör allt för att ni ska ha nått att läsa så ni inte besöker min blogg i onödan, uppdatering är A och O (Varför heter det egentligen så?)

Dagen Musiktips: Slipknot
Jag ska vara ärlig och säga att jag aldrig riktigt gillat detta band nått speciellt, men efter ett par låtar och utforskande så har även jag öppnat ögonen för denna grupp.
Vad jag förstått är väl att dom har ganska starka texter och att man även kan känna igen sej i dom, det är nått som jag är lite svag för så det borde där med efter lite mer lyssning passa som handen i handsken.
Nyligen har dom tydligen firat 10år vilket det är bara att gratulera till.
Så gör nu som jag, kolla in denna faktiskt rätt så tunga grupp.
Album att kolla in: Slipknot, Iowa, Vol. 3: (The Subliminal Verses) och All Hope Is Gone.
En rätt bra låt då´rå...

Slipknot - Gematria (The killing name)





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men va fan, ikväll e de ju party! :( Dissa oss bara gööör de. Aja det kommer med all säkerhet komma fler fester de närmaste månaderna, håller en plats i soffan åt dig till dess! ;)

2009-10-02 @ 13:08:38
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Grimgoth

Emilie:

hehe, jag har ju Kevin ju :(

Men det låter bra med fler fester och håll soffan varm åt mej ;)

2009-10-02 @ 13:22:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sv. Alltid Chrille, alltid ;)

2009-10-02 @ 14:19:11
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: SANIBO

slipknot är underbara,

2009-10-02 @ 15:17:39
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Slipknot är mina all time favorites ;)

Hoppade längst fram när de spelade på metaltown i somras, guld värt :)

för alla Maggots out there kan jag meddela att deras 10th anniversary box är fantastisk.

går att hitta på cdon.com.

en Slipknotlåda i stål med goodies som en special edition tischa, dvd mm. ;D stay (sic) people.

2009-10-04 @ 11:45:29
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Lorien

Slipknot är awesome. Konserten på hovet var underbar.

2009-10-04 @ 21:13:53
URL: http://lorilainen.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Inte lyssnat på Slipknot innan? De är guld värda, utvecklar sig på varje platta de gör, grymt duktiga musiker och en av mina absoluta favoritvokalister på sången!

2009-10-11 @ 16:07:46
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn