src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tonight In Flames...

Jag hittade världens coolaste nyhet igår som jag tänkte blogga om, självklart är den metal relaterad.
Tänkte släppa den idag, men jag kom på att det är ju Lördag idag, folk brukar inte vara så aktiva på helgerna så jag väljer att vänta tills nästa vecka. (Hoppas igen annan snor den nu bara).
Visst är jag elak?

Häng inte läpp för det, självklart har jag en backup så ni inte behöver gå lottlösa.
Kolla in senare i kväll så får ni ett grymt filmtips och min åsikt om filmerna (ops, det kommer visst att handla om fler än en film?)

Kom på också att jag ska göra ett "Grimgoth" inlägg och lägga i en kategori med samma namn.
För nya och gamla läsare, kan vara bra att ha eller hur?
Kommit på en hel del täckande "frågor" man kan tänkas ha om "mannen bakom bloggen".
Kommer ni på nått ni vill veta så kom gärna med förslag, lägger till det fall jag missat i det jag redan skapat.
Inlägget kommer så klart också inom kort.

Vad gjorde jag igår då?
Inget avancerat alls, spelade lite på datorn, såg tre filmer, två kunde jag lika gärna ha varit utan men så är det ibland. Har en redo för dagen också så det blir den inom kort här.
Idag ska jag ringa min solstråle (Kevin) och kolla hur han har det ute hos sin Farfar, ska ringa en polare och höra med han om han vill festa med mej snart också.

Så ser det ut ungefär idag.

Dagens Musiktips: Rage Against The Machine
Jag hade nästan glömt bort hur bra denna grupp är tills jag såg den i en blogg idag (du vet vem du är).
Hur som helst är detta ett band med slagstarka texter som tar upp många samhällsproblem.
Tror att det är mest sångaren Zack de la Rocha som står för dom om jag inte minns helt fel.
Bandet har en stor attityd vilket märks både i musiken och framträdanden.
Skönt att ha dom tillbaka från uppbrottet 2000.
Detta måste du bara kolla in!
Album att kolla in: Rage Against the Machine, Evil Empire, The Battle of Los Angeles och Renegades.
Hur högt hoppar du?

Rage Against The Machine - Bullet In The Head




Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn