src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Touch Like Angel Of Death...

"You've cut me and you've scarred me thru an' thru.
And I'll walk out a wiser weaker man
"

Idag var jag nere en sväng på stan för jag skulle till min AF Kurs för att fylla i närvaro rapport så jag får mina pengar som jag ska sen.
Efter det gick jag till stan, gick in på BR och inhandlade vit ansiktsfärg.
Det blir nog skit bra till Helloween.
Äntligen kanske jag kan få en lyckad Corpse Paint, senast var 2003 liksom.
Dom andra åren har jag fått tag i skit färg som inte täcker så som jag vill eller så har jag bara gått utklädd som "Full hårdrockare".
Lagom skojigt med andra ord.

Klicka på min "Flames bild" så får ni se hur jag såg ut 2003 i alla fall, det ska vi nu alltså försöka toppa.
Wish me luck.

Jag känner mej lagom motiverad idag och känt lite så dom senaste dagarna och jag vet inte riktigt vad det hela beror på.
Hur som helst så tror jag och hoppas jag att det ligger en något ljusare framtid framför mej.
Vilket påminner mej om det extra inlägg som jag haft i bakfickan nu ett tag.
Det bör komma upp i kväll.

Sen har jag som vanligt metal relaterade saker planerade, men dom bör komma nästa vecka då det är helg nu.
Hur som helst så känner jag mej tråkig, och jag förstår inte varför du/ni ens läser detta inlägg?

Dagens Musiktips: Kataklysm 
Med tanke på att jag tog upp Ex Deo igår så måste jag ju ta upp detta band idag.
Det här är alltså Maurizio Iacono´s huvudband.
Det är så klart också dödsmetal, och jag gillar det.
Dom har bra tyngd och rösten är kanon.
Album att kolla in: Sorcery, Temple of Knowledge, Victims of this Fallen World, The Prophecy (Stigmata of the Immaculate), Epic: The Poetry of War, Shadows & Dust, Serenity in Fire, In the Arms of Devastation och Prevail.
Det är så här det ska låta.
"Ultimately, we're all dead men. Sadly, we cannot choose how but, what we can decide is how we meet that end, in order that we are remembered, as men" - Proximo från filmen Gladiator.

Kataklysm - Shadows And Dust




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Zolyra

Sv: Tack så mycket, ska bli grymt kul!



Hoppas motivationen kommer tillbaka snart och att du får en grym helg :)

2009-10-23 @ 12:48:21
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Coolt att du ska ut på bus =)

Ser fram mot att få höra mer!

2009-10-23 @ 14:53:06
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: sofie

Vilken fin blogg du har, vill du bli veckans blogg? Anmäll dig här hos mig: http://sofienilsson.devote.se



kram

2009-10-23 @ 17:13:02
URL: http://sofienilsson.devote.se
Postat av: The Lyrics Of My Life - En Ung Filosof Som Skriver Egen Poesi.

The Lyrics Of My Life är tillbaka! Nytt namn, ny design och ännu mer poesi!

Besök gärna & kommentera!



The Lyrics Of My Life - En Ung Filosof Som Skriver Egen Poesi.

http://thelyricsofmylife.blogg.se

2009-10-23 @ 18:17:05
URL: http://thelyricsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn